توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

FIFA 09

 

cpu=intel 2.4 _amd athlon

vga=128 MB directx 9.0c

ram=512GB(vista 1GB

H.D.D=6.5 GB

FIFA Soccer 09

معرفی گیم :امسال به نظر می رسد بتوانیم FIFA را درکنار Pro Evo به عنوان یک گزینه باارزش داشته باشیم نه تنها برای بازیکنان معمولی بلکه حتی برای بازی خور ها!حقیقت این است که پروژه در حال حاضر در دست اجراست وما به مرکز EA در ونکوور کانادا رفتیم تا اینکه اطلاعات اولیه را در مورد FIFA09 بدست بیاوریم.البته قبلا فیلمی از تفاوت های FIFA08 و FIFA09 در اختیار ما قرار گرفته بود تفاوت هایی که برطبق گفته تهیه کننده بازی David Rutter به چند دسته مختلف تقسیم می شوند: پیشرفت فیزیکی،بهبود حرکت توپ،حرکت های جدید،موتور تاکتیکی قدرتمند که اجازه می دهد تاکتیک بازی خود را در هر لحظه تغییر دهید و مد چند فصله Be A Pro.

خوب حالا به سراغ بازی خواهیم رفت تنها مسابقه ای که در حال حاضر می توانیم بازی کنیم میان منچستریونایتد و چلسی است با اولین نگاه به بازی حس خوبی به ما دست داد بازی اگر بهتر نباشد به خوبی سال پیش است با یک کاراکتر مدلینگ خوب و پرزرق وبرق،استادیوم های زیبا،چمن شاداب و ترتیب ونظم هوشمندانه. باید چشمان تیزی داشته باشید تا اینکه پیشرفت حرکت های بازی را درک کنید،این حرکت ها به شکل واقعی تری درآمده اند البته در فیلم گفته شده که تفاوت FIFA08 رابا FIFA09 نشان می دهد این نکته چندان قابل درک نخواهدبود.در این رابطه Rutter به نحوه دریبل در FIFA08 اشاره می کند و می گوید این یک جهش در شبیه سازی حرکت بازیکنان است اگر در حرکت آهسته به نوع حرکت بازیکن دقت کنید می بینید که چطور مانند بازیکنان واقعی از بدن خود برای فریب دادن حریف استفاده می کند.

اما ما در چند دقیقه اولیه بازی تفاوتی را نسبت به سری قبل آن احساس نکردیم و به نظر می رسد برای درک بهتر از بازی باید وقت بیشتری صرف آن کنیم.

در این نمایش Rutter از شتاب حرکت صحبت کرد ایده ای که در آن وزن و سرعت اولیه بر اشیای مختلف اثر خواهند داشت.Router اضافه می کند "در FIFA08 بازیکنان نمی دانست از کجا ضربه خورده اند ویا اینکه کدام پای آنها صدمه دیده" اما در FIFA09 آنها می دانند تکل بازیکن حریف از کدام طرف می آید و می توانند متناسب با آن عکس العمل نشان دهند.در FIFA08 اگر حریف به سمت پای بازیکن تکل می رفت بازیکن حتما بروی زمین می افتاد اما در FIFA09 بازیکن می تواند به تکل حریف جاخالی بدهد و با اضافه شدن این امکان در بازی موقعیت های گل بیشتری به وجود خواهد آمد.

زمانی که بازیکنان برای تصاحب توپ به هم می پیچند و یا به هم تنه می زنند حالت فیزیکی واقعی تری نسبت به نسخه سال پیش خواهندداشت.زمانی که هر دوی آنها شانه به شانه هم حرکت می کنند بالاخره یکی از آنها موفق می شود خود را به همراه توپ از این درگیری نجات دهد.

Rutter می گوید "دروگبا در برابر هر فردی می تواند ایستادگی کند"  وقتی ما کنترل دروگبا را در دست گرفتیم دیدیم که دروگبا با هر برخورد مدافعین خود را روی زمین می اندازد حالا معلوم نیست قدرت بدنی کمی دارد و یا اینکه FIFA09 به شکلی استثنایی والبته واقعی طراحی شده است.در FIFA09 برخلاف PES 2008 حرکت Diving وجود نخواهد داشت."ما نمی خواهیم هیچگونه تقلبی در بازی باشد" این مطلب را مدیرگیم پلی بازی Aaron McHardy در این موردگفته است.این مطلب برای ما خیلی خوب است چون تا به حال از کلید Diving در PES استفاده نکرده ایم البته در FIFA09 اگر بازیکنان به یکباره خود را مانند حرکتی که دروگبا انجام می دهد به زمین بیندازند این گفته Aaron McHardy هم خنثی خواهدشد.

جدا از توپ هوش مصنوعی بازی هم تا حد زیادی پیشرفت داشته است در نسخه سال گذشته بازیکنان توجه زیادی به فضاهای خالی زمین نداشتند اما دراین نسخه برای ارسال موفق پاس باید بیشتر فکر کنید .در هنگام بازی دیدیم که چگونه بازیکنان خود را به فضاهای خالی می رسانند و یا محل دقیق برای ارسال پاس را نشان می دهند.

FIFA Soccer 09 Artwork

در زمانی که برای یک توپ پنجاه پنجاه می روید اگر کلید را به اندازه کافی به سختی فشار دهید می بینید که بازیکن شما به سرعت توپ را به هم تیمی خود می رساند در این نسخه بازیکنان نقش بیشتری در بازی خواهند داشت زمانی که می توانند با یک جایگیری مناسب از ضربه سر و یا توپ های برگشتی به خوبی استفاده کنند.اما دروازه بان ها هم  بسیار خوب عمل می کنند و تنها در یک لحظه توپ را مال خود خواهندکرد تنها می توانیم آرزو کنیم قبل از انتشار نسخه نهایی بازی دروازه بان ها از این حالت فوق بشری خود خارج شوند.در سری جدید دروازه بان ها می توانند بروی پای بازیکن شیرجه بروند ابتدا باید حدس بزنید که بازیکن به کجا خواهد رفت و بعد شیرجه بروید البته اگر در حدس خود دچار اشتباه شوید نتیجه بدی در انتظار شما خواهدبود.

اما نکته برجسته بازی که EA به خاطر قرار دادن آن در بازی به خود می بالد سیستم تاکتیک جدید است. Rutter دراین باره می گوید "ما می خواهیم کاری کنیم که افراد از هر راهی که می خواهند بازی کنند." او در ادامه اضافه کرد "شما می توانید انتخاب کنید از چه راهی بازی کنید و تیم تان با استفاده از چه تاکتیکی باید بازی کند و یا اینکه به سراغ چندراه فانتزی در بازی کردن بروید"

البته در این نسخه هنوز این امکان قرارداده نشده است و ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم.با استفاده از این سیستم می توانید تاکتیک های حمله ای ،دفاعی و یا هر چیزی مابین این دو را طراحی و استفاده کنید همچنین می توانید چهار تاکتیک مختلف را از پیش طراحی کنید ودربازی به سرعت میان آنها تغییر تاکتیک بدهید.

"پاس بلند به معنی زدن ضربه بلند به توپ نخواهدبود" Rutter در این باره می گوید در این سری بازیکنان خط میانی باید با دقت بیشتری منتظر توپ های هوایی باشند و ببینند توپ در کجای زمین فرود خواهد آمد تا اینکه فورا برای تصاحب توپ اقدام کنند.در بازی های نزدیک دو تیم به شدت یکدیگر را تحت فشار قرار می دهند و در این حالت استفاده از پاس های کوتاه چندان عاقلانه نخواهدبود در هر حالتی از بازی می توانید تاکتیک خود را تغییر دهید.هر بازی شرایط خاص خود را خواهد داشت و می بایست متناسب با شرایط تاکتیک خود را تغییر دهید البته هوش مصنوعی بازی هم از این روش برای مقابله استفاده خواهد کرد به عنوان مثال زمانی که یک گل از منچستریونایتد جلو باشید تمام تیم برای جبران نتیجه بسیج خواهدشد.

این سیستم تقریبا چیزی شبیه به  سیستم TeamVision AI در PES2008 است که  هوش مصنوعی بازی با استفاده از یادگیری روش بازی شما تاکتیک های خود را پیشرفت می داد البته این سیستم در PES2008 حداقل به نظر ما به خوبی عمل نمی کرد.

آخرین پیشرفت بازی که تا به حال موفق نشده ایم آن را امتحان کنیم مد Be a Pro است.این مد به شما اجازه می دهد بازیکنی را به دلخواه خود انتخاب کنید و تمام زمان مسابقه را تنها به کنترل این یک نفر بپردازید در این حالت دوربین در زاویه ای تنظیم می شود تا اینکه کاملا خود را در جریان مسابقه ببینید این مد از بازی آشنا به نظر می رسد اما نکته جدید در آن Career  منحصربفرد این مد است.می توانید کنترل یک بازیکن از قبل طراحی شده را دردست بگیرید و یا اینکه شخصا آن را با استفاده از Editor بازی طراحی کند وسپس این بازیکن را در طی چهار فصل پی درپی از یک بازیکن شناخته نشده به یک افسانه ی جهانی تبدیل کنید.

مد جالبی که در نسخه PS2 بازی قرارداده شده است مد Easy Play است که توسط EA برای بازیکنان جوانتر در نظر گرفته شده است در این مد تمامی اعمال پاس دادن و دویدن توسط کامپیوتر انجام می شود و تنها کاری شما باید انجام دهید این است که در زمان مناسب تکل بروید و یا اینکه شوت بزنید.

برطبق چیزهایی که گفتیم می توان نتیجه گرفت که FIFA09 یک بازی سرگرم کننده خواهد بودکه دقت بیشتری در طراحی آن نسبت به قبل به کارگرفته شده است.در این نسخه توپ ها دقیقتر خواهند بود و همچنین آسانتر کنترل می شوند و شوت زدن هم قوی تر والبته دقیق تر شده است.تکل زدن هم کاملا حس برخورد را تداعی می کند.اما یک نکته منفی که وجود دارد این است که اگرچه در Euro2008 به خاطر موضوعات حاشیه ای بازی نسبت به  FIFA08 شکل سریعتری به خود گرفته بود اما متاسفانه در FIFA09 همه چیز به حالت اول برگشته و سرعت بازی مانند نسخه قبلی خود FIFA08 آهنگ کندتری گرفته است.

 

تهیه و تنظیم : سیدم.م ن وکسری

برگردان متن : طاها

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

 

 System requirements:
~~~~~~~~~~~~~~~~
- Microsoft® Windows® XP(Service Pack 2)
- Microsoft® Windows® 2000 SP4
- Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
- 512 MB RAM
- 10 GB free hard disc space
128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700

/ ATI Radeon® 9600
- DirectX® 9.0 compatible sound card
- LAN/Internet/Cable/DSL for Internet games
- Keyboard and mouse

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
 

در نقش Scar کاراکتر اصلی Clear Sky بازی را آغاز کردیم. بعد از زدن چند چت کد Scar به تمام اسلحه های بازی در کنار اشیای نورانی که امتیازات زیادی را به Scar اضافه می کنند دسترسی پیداکرد.محل بازی شهر Limansk  است که براثر انفجار بمب کاملا تخریب شده و رادیواکتیو همه جا را تحت تاثیر خود قرار داده است.برای اولین بار با یکی از معماهای Clear Sky مواجه شدیم جاده ای در یک منطقه ی آلوده به رادیو اکتیو که اثر رادیو اکتیو با جلوه ای همچون بلند شدن بخار از روی سطح آسفالت مشخص شده بود Scar مجبور است از میان این موانع عبور کند البته به گونه ای که در دام رادیواکتیو گرفتار نشود و گرنه می بایست دوباره از ابتدای جاده شروع کند.

گروه های زیادی در Clear Sky وجود دارند که با متحد شدن با آنها می توانید از حمایتشان در طول ماموریت های مختلف برخوردار شوید.درادامه ودر یک خیابان تاریک Scar با یک خائن برخورد می کند با دیدن فرد خائن تمام تیم اسلحه های خود رابه سمت او نشانه می گیرند.اما این مزدور در برابر دادن اطلاعاتی مهم از Scar یک جعبه ی کمک های اولیه درخواست می کند البته به خاطر اینکه هم تیمی های Scar خیلی اهل باج دادن نیستند مزدور بیچاره قبل ار اینکه درخواست خود را تمام کند به گلوله بسته می شود.از این قبیل صحنه ها در Clear Sky فراوان دیده می شود صحنه هایی که با انتخاب های گوناگونی که انجام می دهید مسیر بازی کاملا متفاوت خواهدشد.

در ادامه یکی از سربازان خودی توسط اسلحه خودکار دشمن زخمی می شود و بعد از اینکه این سرباز سینه خیز خود را به یک سنگر امن رساند Scar دست به کار می شود و از مسیر خانه ی کناری برای از پای درآوردن دشمن وارد صحنه مبارزه می شود.البته شما می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید پس اگر مایلید دوستان خود را رها کنید و به راه خود ادامه بدهید و یا می توانید در یک حالت قهرمانانه بعد از غلبه بر چند سرباز دشمن که مانع راه Scar شده اند خود را به اسلحه خودکار دشمن برسانید و یاران خود را از یک مرگ خونین نجات دهید.یکی از اهداف بزرگ Scar این است که  اشیای نورانی را که معمولا بصورت آشغال در محیط پراکنده شده اند جمع  آوری کند.برای نمونه یکی از این اشیا درصد خون ریزی را کاهش می دهد.البته تمام این اشیا از جنس رادیواکتیو هستند و در کنار تمام ویژگی های مثبتی که دارند می توانند بروی Scar اثر منفی بگذارند ولی خوشبختانه تمام مضررات رادیواکتیو در بازی با استفاده از Vodka برطرف می شود.اگر زمانی در بازی به پول احتیاج پیدا کردید می توانید اشیای نورانی را که جمع آوری کرده اید بفروشید.سیستم Inventory هم در نوع خودش جالب طراحی شده و Scar در حمل وسایل دلخواه خود یک محدودیت 50 کیلوگرمی خواهدداشت.البته با چت کدی که ما استفاده کردیم Scar توانست  با حمل تمام اسلحه های بازی رکورد 340 کیلو را بزند!S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky بخاطر ترکیب دو ژانر Shooter و Role-Playing در کنار استفاده از یک محیط فوق العاده و البته داستان زیبا یکی از انتخاب های ویژه ما در بین بازی های PC خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم :سیدم.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر

بعد از تحمل های رنج های فراوان از طریق دموی مشقت آور S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky که سال جاری منتشرشد. بالاخره برای اولین بار به این عنوان هیجان انگیز Deep Silver دسترسی پیدا کردیم.دمویی که همین تازگی از بازی منتشر شد به زیبایی ،صحنه هایی از سرزمین پر از تشعشعات رادیو اکتیو را در کنار داستانی دینامیک و پویا و کاراکترهای جدید به نمایش گذاشت.متاسفانه Deep Silver به ما اجازه نداد شخصا بازی را تجربه کنیم.اما ما وارد بازی شدیم. این تمام اتفاقاتی بود که در بعدازظهر پنجشنبه در نمایشگاه E3 اتفاق افتاد.

Brothers in Arms: Hell's Highway

 

Logo of Brothers in Arms: Hell's Highway (PC)

 

Brothers in Arms: Hell's Highway
 

Brothers in Arms: Hell's Highway یکبار دیگر در Ubisday یه نمایش گذاشته شد البته این بار همه چیز بهتر از همیشه به نظر می رسید.بر ای نمایش صحنه ای بارانی در یکی از شهر های زیر تسلط ارتش آلمان انتخاب شده بود اگرچه برخی از جلوه های ویژه بازی هنوز بطور کامل طراحی نشده اند اما این کاملترین نسخه بازی بود که تا به حال از سوی سازندگان ارائه شده است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباه بازی پای سخن بنیانگذار Gearbox یعنی Randy Pitchford نشستیم.

Brothers in Arms: Hell's Highway روایت ده روز از زندگی گروه کوچکی از سربازان آمریکایی است.صحنه ای که در دموی بازی با آن مواجه شدیم Black Friday نامیده می شد که در مکانی از کشور هلند و درسال 1942 اتفاق می افتاد.جاده ای سرنوشت ساز در مسیر شهر Veghal توسط دشمنان تسخیر شده است و وظیفه شما این است که شهر را از دست نیروهای دشمن آزاد کنید.صحنه بازی همراه بارش باران سیل آسا حال و هوای خاصی به خود گرفته است.در مسیر خطی از کامیون های به آتش کشیده شده وجود دارد که دود متصاعد شده از آن ها هوای اطراف را پوشانده است.همه اینها باعث شده محیط Veghal محیطی کاملا گرم و تاریک و البته منحصربفرد باشد.

Brothers in Arms: Hell's Highway Screenshot

در دموهای قبلی بازی ایرادات زیادی در طراحی دیده می شد اما خبر خوشحال کننده این است که در دموی جدید تمامی ایرادات برطرف شده است.جلوه باران قرار داده شده در بازی واقعا زیبا ودیدنی طراحی شده بطوری که می توان گفت تا به حال لنگه آن در هیچ بازی دیده نشده است..می توانید اثرات باران را بروی هر سطحی ببینید و یا چکیدن قطرات باران را از لوله تفنگ خود احساس کنید درکنار همه این ها تاثیرات باران بر نورپردازی محیط کاملا قانع کننده و واقعی است.

مکانیسم سنگرگیری در Bother In Arms همواره نکته برجسته بازی بوده است.تقریبا زمانی که سنگر گرفته اید ایمن خواهید بود اما فراموش نکنید که دشمنان شما هم از این سیستم استفاده می کنند و معمولا مجبور می شوید برای بیرون کشیدن آنها از درون سنگر از مواد منفجره استفاده کنید.این کار را می توانید با استفاده از پرتاب نارنجک انجام دهید و یا اینکه از دیگر یارانتان بخواهید با راکت انداز سنگر دشمن را منهدم کنند.همکاری با تیم چیزی است که موفقیت شما را در جنگ تضمین خواهد کرد.

Brothers in Arms: Hell's Highway Screenshot

Gearbox در طراحی داستان بازی  وسواس زیادی به خرج داده است و با انجام هر مرحله از بازی می توانید اطلاعات تاریخی و واقعی در مورد مرحله بازی بدست آورید.براساس همین مسئله توسعه دهندگان بازی قول داده اند در کنار Bother In Arms دو کتاب در این مورد منتشر کنند.که یکی از آنها روایت داستان دو روز از ده روز داستان بازی است و دیگری براساس وقایع واقعی که Bother In Arms بر پایه آن طراحی شده نوشته شده است..کتاب اول در July 29 ودومی در سپتامبر منتشر می شوند.

هر دو ورژن Xbox360 و PC بازی در Ubisday نمایش داده شد که تقریبا هر دو یکسان بودند اما باید اعتراف  کرد ورژن PC در نمایش جلوه هایی مانند آب بسیار موفقتر بوده است.

 ویژگیها :

·         Brothers in Arms Hell’s Highway بازی خواهد بود با داستان کلاسیک و موثق در کنار نبردهای تیمی که با استفاده از قدرت سخت افزار های نسل آینده گرافیک و نمایش شگفت آوری خواهد داشت.

·         داستان و امکانات جدید : در بازی به Join Matt Baker, Joe Hartsock و تمام چتربازان گروه 101st  در عملیات  Market Garden  بپیوندید تا اینکه Hell’s Highway نفرت انگیز را باز کنید و هرچه سریعتر به جنگ پایان دهید.

·         به جای سربازان وظیفه خدمت کنید، از HQ فرمان بگیرید، نگهبانی بدهید،به عملیات شناسایی دشمنان بروید و بر سر راه دشمنان خود کمین کنید.برای نخستین بار شما دشمنان را پیدا کنید قبل از اینکه آنها این کار را انجام دهند.

·         طراحی کاراکتر بی سابقه : کاراکترهایی که مانند افراد زنده و واقعی حرکت می کنند،حرف می زنند وفکر می کنند.خرید و فروش مهمات  و اسلحه،کمک به همرزمان و شهروندان زخمی و همکاری گروهی در حمله به مواضع دشمن همه و همه باعث شده اند بازی شکلی واقعی به خود بگیرد.

·         تجربه سینمایی غنی : به عنوان رهبر تیم خود دیگر برادران خود را شناسایی کنید برادرانی که هرکدام ویژگی اخلاقی و داستان خاص خود را دارند ودر مسیر بازی رشدخواهند کرد.

·         ابزارهای قدرتمند جدید که زیر فرمان شما خواهند بود : می توانید به گروه های جدیدی که به شما می پیوندند دستور دهید ، گروه تیربار می توانند پشتیبانی آتش قوی را برای شما فراهم کنند ، تیم بازوکا می تواند ساختمان ها وتانک ها را به فرمان شما نابود کند همچنین خمپاره اندزان که از فاصله های دور دشمنان را در هم می کوبند.

·         مسیر شخصی خود را انتخاب کنید : بازیکن می تواند به انتخاب کند که تیم بر طبق تاکتیک طراحی شده بازیکن حمله کنند یا اینکه به یکباره و ناگهانی بسوی دشمن حمله ور شوند.

·         سنگرهای تخریب پذیر : در انتخاب سنگر خود دقت کنید زیرا با توجه به نوع سنگر شما سلاح ها می توانند سنگرتان را تخریب کنند.

·         تجربه جدید در بازی چند نفره : در یک نبرد گسترده با تعداد زیادی از بازیکنان در هر دو طرف شرکت کنید قابلیت دسترسی راحت و قدرت Deathmatch رابا گیم پلی تیمی ترکیب کنید این همان چیزی که باعث شهرت Brothers In Arms شده است.

 

 

تهیه و تنظیم :سیدم.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر