توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی Call Of Duty World At War 5

Logo of Call of Duty: World at War (PC)

 
 

Call Of Duty World At War 5

RELEASE: 07 NOVEMBER 2008 

Size : 2 DVD

DEVELOPER: Activision

 

PEGI: Age 16+

 

Call of Duty: World at War

دوبارنصب WINRAR

قیمت ۲۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی

ستاپ اصلی بازی

قیمت ۳۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی و برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

دو DVD بصورت دوبار نصب و توسط برنامه WINRAR باز خواهد شد

 

باخرید سه بازی XBOX360 یک بازی  XBOX360  رایگان ارسال خواهد شد.

 

 

 

معرفی گیم :

در سال گذشته Call of Duty 4: Modern Warfare چیزی بیشتر از یک بازی فوق العاده نشان داد.این عنوان جایگاه تازه ای برای خود به وجود آورد و داستان بازی را از جنگ جهانی دوم به 60 سال بعد انتقال داد. حاصل آن اثر فوق العاده ای شد که از جدیدترین سلاح های روز دنیا پشتیبانی می کرد و داستان آن براساس آخرین اتفاقات تاثیرگذار دنیا طراحی شده بود که به شکلی تکان دهنده و تاثیرگذار عمل کرد.در همین حال بود که سوال مشترکی در ذهن اکثر بازیکنان شکل گرفت  ، "سری پنجم بازی چگونه خواهدبود؟" جوابی که حالا می دانیم این است که بازی به جنگ جهانی دوم برخواهد گشت.البته به جای برگشت به عقب اینبار Call of Duty: World at War یک عنوان منحصر بفرد خواهدبود.با ترکیب دو بازی Pacific و Modern Warfare سازنده بازی Treyarch سعی کرده ثابت کند هنوز بازی های سبک World War II shooter نمرده اند.

اولین و بارزترین الهامی که بازی از Modern Warfare گرفته است در داستان آن مشخص می شود.داستان بازی در حالتی شروع می شود که کاراکتر شما درون کلبه ای بروی ساحل Makin Atoll گرفتار شده است.افسر ژاپنی در جلوی شما ایستاده و از هم تیمی تان اطلاعات می خواهد. پرتاب آب دهان از سوی سرباز  بروی صورت افسر باعث می شود که او سیگار خود را  بروی صورت سرباز شجاع فشار دهد و تصمیم بگیرد با استفاده از چاقوی خود این ماجرا را به شکلی خونین پایان دهد.قبل از اینکه شما هم با این سرنوشت تلخ روبرو شوید نیروهای کمکی از راه می رسند  و زمان آن رسیده که فرار کنید دراین زمان تپانچه ای در دست می گیرید وآماده می شوید که مرحله اول World at War را آغاز کنید.

Call of Duty: World at War Screenshot

پس از یک دقیقه نبرد بروی Makin و در کنار صحنه های جذاب از کلبه ها و انعکاس ماه در اقیانوس  تیم تفنگداران دریایی وارد جنگلی ناشناخته  می شوند در این منطقه است که تفاوت بازی با سری قبلی COD آشکار می شود.یکی از نکاتی که Treyarch در بازی Pacific سعی داشت به تصویر بکشد این بود که سربازان امپراطوری ژاپن تا حد زیادی با سربازان آلمانی تفاوت دارند.علاوه بر تفاوت زبانی وچهره ای که این سربازان دارند Treyarch تاکتیک تازه ای به آنها داده است در حقیقت براساس دستورالعمل های Bushido سربازان امپراطوری ژاپن بیشتر بروی جنگ های پارتیزانی تمرکز خواهند داشت.یکی از نمونه های این تاکتیک زمانی است که سربازان شما راهی جنگل تاریک می شوند در صحنه ای از کنار چندین جنازه سربازان ژاپنی که بروی زمین افتاده اند عبور می کنید اما حقیقت این است که این سربازان تنها وانمود می کرده اند و از پشت سر به شما حمله خواهند کرد.

یکی از راه هایی که می توانید با این تاکتیک مقابله کنید استفاده از اسلحه های آتش زاست.در مرحله بعد از بازی با دشمنانی روبرو می شوید که در میان علف های بلند و شاخ و برگ درختان مخفی خواهندشد. در این مرحله از بازی تیم تفنگداران با دشت های گسترده تری روبرو هستند والبته اینبار در روشنایی روز، اما با وجود این سطح از گستردگی، محیط پرشده است از علف های بلند و درختان نخل که مسیر تیم را در رسیدن به هدفشان مشکل خواهد کرد.در این حالت کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از اسلحه ی شعله افکن خود سبزه زار را به آتش بکشید و ببینید که چگونه سربازان دشمن از میان آن بیرون خواهند آمد و در لحظات پایانی عمر خود به سمت شما شلیک می کنند.همچنین با شلیک به درون شاخ و برگ درختان مشاهده می کنید که چگونه جنازه سربازان ژاپنی از بالای درخت پایین می افتد.

Call of Duty: World at War Screenshot

این نوع جدید از اسلحه جنگی خود یکی از پیشرفت هایی است که به موتور Call of Duty 4: Modern Warfare برای استفاده در World at War داده شده است.موتور Modern Warfare به خاطر زیبایی و هوش مصنوعی قدرتمند،انعکاس جلوه های تماشایی و رندر دقیق جلوه های عبور گلوله از سطوح مختلف شناخته شده است و حالا عنصر جدیدی با نام تخریب محیط به این ترکیب اضافه شده است.زمانی که علف ها در حال سوختن هستند می توانید ببینید که آتش چگونه کم کم بوسیله گیاهان تازه خاموش می شود در حالی که زمین زیر آتش سیاه شده است.به سمت طناب های روی درختان که جنازه های پایین افتاده را نگه می دارند شلیک کنید تا اینکه با قطع شدن آنها جنازه ها به پایین بیفتند.دیوار های چوبی کلبه هایی که در ساحل دریا ساخته شده اند با شلیک گلوله نابود خواهندشد.علاوه بر این ها Treyarch قابلیت شناکردن را هم به بازی اضافه کرده است که در کنار شنا کردن می توانید جلوه های انفجار نارنجک در آب و یا برخورد گلوله با سطح آب را مشاهده کنید.

یکی از تفاوت های دیگری که در بازی قابل مشاهده است مد بازی چند نفره در کنار یک مد co-op است.می توانید در کنار 3 نفر از دوستانتان بصورت online و 1 نفر از دوستانتان در حالت Local تیم تشکیل دهید.درمد بازی چندنفره طبیعتا سختی بازی به علت افزایش تعداد بازیکن بیشتر خواهد بود.این سختی علاوه بر اینکه حملات دشمنان را قوی تر خواهدکرد ، تعداد جنگ ها و هوش مصنوعی بازی را نیز تغییر خواهدداد تا اینکه یک سختی متناسب با تیم چهارنفره در بازی به وجود آید.

Call of Duty: World at War Screenshot

مد Competitive multiplayer هم در بازی وجود دارد که با این مد بیشتر آشنا هستیم.در بازی از سیستم persistent leveling و طراحی کاراکتر Modern Warfare با کمی پیشرفت استفاده شده است.به عنوان مثال اضافه شدن یک جلیغه خاص که از شما در برابر انفجار نارنجک محافظت خواهد کرد.در کنار همه این ها باید گفت همه چیز بازی هم از Modern Warfare الهام نگرفته است برای نمونه سیستم تیمی که در Modern Warfare وجود نداشت اما در World at War از این سیستم استفاده شده است.وسایل نقلیه هم به بازی برگشته اند البته اینبار از موتور سیکلت های تندرو و جیپ مانند آنچه در COD3 دیده ایم خبری نیست و به جای آن دراین سری بیشتر بروی وسایل نقلیه سنگین مانند تانک وکامیون تمرکز شده است

تهیه و تنظیم : کسری و سیدم.م ن

برگردان متن : یاسر  مستجاب

بازی 007 Quantum of Solace

007 Quantum of Solace

RELEASE: 29 OCT 2008 

Size: 1DVD9 & 2DVD9

DEVELOPER: Activision

 

PEGI: Age 16+

Links: IGN | Gamespot | Wiki
NFO: Here
Torrent :
NTi | TPB | NZB

Quantum of Solace

دوبارنصب WINRAR

قیمت 2۰۰0 تومان

خرید اینترنتی

ستاپ اصلی بازی

قیمت 3۰۰0 تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی و برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

دو DVD بصورت دوبار نصب و توسط برنامه WINRAR باز خواهد شد

 

باخرید سه بازی XBOX360 یک بازی  XBOX360  رایگان ارسال خواهد شد.

 

 

Minimum System Requirements

  • OS: Windows XP/Vista

  • Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz/AMD Athlon XP 64 2800+/Any Dual Core Processor @ 1.8 GHz

  • Memory: 512 MB (1 GB for Vista)

  • Video Memory: 128 MB (nVidia GeForce 6600/ATI Radeon 9800 Pro)

  • Sound Card: DirectX Compatible

  • DirectX: 9.0c or 10

  • Keyboard & Mouse

  • DVD Rom Drive

معرفی گیم :

"چشم ها اولین چیزی است که هر کسی اشاره می کند" این مطلب را سازنده Quantum of Solace ،  Jeremy Luyties می گوید."چشم ها آبی به نظر می رسند" ما بر جیمزباند نگاه می کنیم درحالتی که او پشت دیوار برای فرار از گلوله های دشمن پناه گرفته است. چشمان باند مانند گلوله های الماس می درخشند. این اولین جیمزباندی است که Daniel Craig را در این نقش نشان می دهد.

آخرین بار او را در Casino Royale دیدیم درحالی که لوله اسلحه خودرا به سمت  رئیس تروریست ها Mr White نشانه گرفته بود و پس از مدت کوتاهی به پای او شلیک می کند و حالا فیلم های بعدی او در نقش جیمزباند و در تحقیق درباره قتل در MI6 آغاز می شوند.

Quantum of Solace Picture

Quantum of Solace بازی است در ژانر FPS که برپایه ی موتور Call Of Duty4  که توسط سازنده COD3 ، Treyarch ساخته می شود.البته تفاوت هایی هم وجود خواهد داشت،در کنار اینکه قالب اصلی موتور حفظ شده است عناصری از ژانر سوم شخص هم به آن اضافه شده که یادمان بماند که جیمزباند هستیم.

هرگاه 007 سنگر گرفته در سیستمی مانند GTA دوربین خارج می شود تا اینکه بطور کامل نشان دهد 007 در مقابله با مهاجمان کجا قرار گرفته است.همچنین یک زاویه دید سوم شخص هم وجود خواهدداشت که زمانی که 007 باید بروی لبه های باریک راه برود،تعادلش را بروی میله حفظ بکند و یا  هنگام بالارفتن از نردبام ظاهر می شود.در پایان هم حرکتی الهام گرفته شده از God Of War در بازی قرار داده شده که با استفاده از آن جیمز باند با استفاده از خفه کردن،ضربه مشت و یا زدن ضربه سریع با استفاده از تفنگ دشمنان خود را به مرگ خاموش خواهدبرد.

اولین حرکت اکشن زمانی اتفاق می افتد که جیمزباند مردی را در نمایشگاه Bodyworks مجروح می کند البته این تنها یک صحنه کوتاه است و در ادامه باند می بایست از راه زیرزمین موزه وارد آن شود و درون اتاق هایی سبز شود که از تروریست های مسلح پرشده اند تا اینکه بالاخره بتواند به نقطه هدف خود برسد.

این اولین باری است که هوش مصنوعی بازی را در عمل می بینیم،اگرچه دشمنان باند انسان های ساکت و خاموشی هستند اما سعی می کنند به همکاری هم جیمزباند را محاصره کنند.یکی از آنها فریاد می زند که باند در پشت جعبه مخفی شده و طولی نمی کشد که تعداد زیادی از تروریست ها با شلیک گلوله به استقبال باند می آیند. Jeremy در این باره می گوید ما برای سخت کردن بازی تنها میزان جان دشمنان را اضافه نکرده ایم بلکه نکته ای که وجود دارد این است که در درجه سختی بالاتر آنها متوقف نمی شوند.

Quantum of Solace Picture

موقعیت بعدی طولانی تراست، Sebastien Foucan به دلیل اینکه از چهره اش در بازی Free Running استفاده شده نمی تواند در بازی باشد.اما تعقیب و گریز خاص او همچنان دست نخورده باقی مانده است.در این حالت شما تروریست های آکروبات بازی را مشاهده می کنید که در تعقیب جیمزباند از جرثقیل و دیوارهای چوبی بالا می روند و صحنه های جست و خیز مرگ باری به وجود خواهند آورد.

دراین جست و خیز مرگ بار می بایست به شکلی سریع از کلید پرش استفاده کنید البته خوشبختانه درصورت سقوط به جای اینکه مجبور شوید مرحله را از نو آغاز کنید تنها درصدی از نوار سلامتی شما کم خواهدشد.

نشانه های زیادی از Call Of Duty در بازی وجود دارد.تیم سازنده توجه زیادی داشته اند تا اینکه دشمنان در مسیر یکسانی با آنچه در COD دیده ایم قرار نگیرند اما هنوز صحنه های مانند انفجارهای غافلگیرکننده در بازی وجود دارد که یادآورد صحنه های COD خواهدبود.

تعقیب و گریز در داخل خانه طوفان زده در ونیز یکی از صحنه های هیجان انگیز بازی است در حالی که دیوارهای چوبی با برخورد موج کم کم تخریب می شود.در برخی از مراحل جیمز باند تنها خواهدبود ودر بعضی با MI6 ارتباط رادیویی خواهدداشت.که معمولا در آنها جیمزباند از شرکایش می خواهد درحالتی که او مشغول تیراندازی است خفه شوند!

برای انجام ماموریت های بازی دو راه متفاوت را می توانید انتخاب کنید اول اینکه مانند یک ستاره ی فیلم های اکشن وارد میدان جنگ بشوید و با سنگر گرفتن های پی در پی و شلیک مداوم به سمت جلو پیشروی کنید ویا می توانید با استفاده از قدرت و توانایی جیمزباند ماموریت های خود را ساکت و خاموش به پایان برسانید.برای حمله به دشمنان خود می توانید از هر اسلحه ای استفاده کنید چه اسلحه های مدرن خودکار و یا یک کپسول آتشنشانی که برای چند دقیقه می تواند نگهبانان را به خود مشغول کند.

Quantum of Solace Screenshot

سرعت گیم پلی بازی بسیار زیاد و نفسگیر است تا جایی که سازنده ی بازی Treyarch قصد دارد برای بازی اصلی این سرعت را کاهش دهد و به سرعت استاندارد برساند .زاویه ی سوم شخص در بازی که در هنگام سنگر گرفتن و یا رد شدن جیمزباند از روی لبه ی دیوار ظاهر می شود بیشتر برای قرار دادن حالت تنوع و جلوگیری از خستگی بازیکن در نظرگرفته شده است.

بعد از Casino Royal به هتل برگشتیم جایی که جیمزباند در محیط استخر با میدان نبرد دیگری روبرو خواهدشد.یکی از تنظیمات که Treyarch قبل از انتشار بازی می بایست انجام دهد.کاهش تعداد دشمنان بازی است که مانند لشکری کوچک از سربازان تا دندان مسلح برسر جیمز باند می ریزند و کاملا او را احاطه می کنند.

اگرچه استفاده از ماشین های تخیلی و فوق مدرن یکی از قسمت های اصلی فیلم های جیمزباند است اما در Quantum of Solace خبری از رانندگی نخواهد بود و بازیکنان از نشستن پشت فرمان یکی از پیشرفته ترین ماشین های دنیا محروم خواهند بود.در کنار ابزار عجیب و غریبی که جیمزباند در فیلم های قبلی خود استفاده می کرد یک امکان جدید دیگر در این بازی به او اضافه شده که در حقیقت دستگاه هک کردن دوربین های امنیتی است که با استفاده از آن مانند بازی های مشابه وارد یک mini-game خواهید شد و در صورت موفقیت در این بازی عملیات هک با موفقیت به پایان می رسد.

طبیعتا از چهره ی ستاره ی فیلم Daniel Craig در بازی استفاده شده و با توجه به اینکه این بازی از روی فیلم همنام ساخته می شود می توان انتظار داشت دیگر بازیگران مشهور این فیلم نظیر Gemma Arterton, Judi Dench,  و Mathieu Amalric نیز در ساخت بازی شرکت کنند.صداگذاری هر بازی می تواند یک امر مهم در موفقیت آن باشد که خوشبختانه در Quantum of Solace  با استفاده از یک موسیقی مناسب هیجان صحنه های نبرد دو چندان شده است.

تهیه و تنظیم : کسری و سیدم.م ن

برگردان متن : یاسر  مستجاب

بازی Fifa Manager 09

Fifa Manager 09
RELEASE: 24 OCT 2008

DEVELOPER: EA GAME

Genre: Sport

Size: 1DVD5 GIG

PEGI: Age 3+

 

 

 

قیمت 1۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

 

باخرید سه بازی XBOX360 یک بازی  XBOX360  رایگان ارسال خواهد شد.

 

 

 

Minimum Requirements

  • Microsoft Windows 2000/XP (Microsoft Windows 95, Windows 98/ME and Microsoft Windows NT are not supported), executable on Microsoft Windows Vista

  • 1.3 GHz Intel Pentium III or equivalent processor

  • 512 MB RAM, 1024 MB recommended (depending on the number of selected leagues)

  • 64 MB (AGP/PCI-E), graphics card

  • 4.5 GB available hard disk space

  • 8x DVD-ROM drive

  • DirectX 9.0c compatible sound card

 

معرفی گیم 1 :

عنصر مرکزی EA SPORTS FIFA MANAGER 09 روز مسابقه است.مد 3D در این بازی پیشرفت های زیادی در قسمت های گرافیک،هوش مصنوعی و صداگذاری داشته و در کنار آن اینترفیس انعطاف پذیر مد 3D باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند به قسمت های تعویض بازیکن، تغییر تاکتیک و آمار و ارقام دسترسی پیدا کنند.مد text (متنی) بازی کاملا از نو طراحی شده و حالا ترکیبی منحصربفرد از تفسیر زنده ی قدیمی و عناصر مدرن را ارائه می دهد.در این عنوان با استفاده از ابزارهای جدید شفافیت و فضای فوق العاده ای در بازی ایجاد شده است.

یکی دیگر از برجسته ترین عناصر EA SPORTS FIFA MANAGER 09 قسمت تاکتیک و چینش بازیکنان در زمین است.تیم های مختلف و گزینه های متعدد در مد تکنفره برای هر نوع مربی فضایی بی پایان ایجاد خواهد کرد.از امکانات جدید بازی می توان به بازار نقل و انتقال بازیکن  و سیستم پیشگویی مسابقات اشاره کرد.با استفاده از امکانات نو و جدید بازی می توانید مسابقات واقعی فوتبال با تمامی حواشی که دارند را درون یک بازی ویدئویی جذاب تجربه کنید.

در EA SPORTS FIFA MANAGER 09 تیم ها و بازیکنان معتبر از 33 کشور مختلف . EA SPORTS FIFA MANAGER 09 با وجود 1500 باشگاه ، چیزی حدود 25000 و 7000 عکس واقعی از بازیکنان فوتبال ،یکی از بزرگترین بانک های فوتبالی را در خود جای داده است.علاوه بر این با استفاده از Editor فوق العاده بازی می توانید بازیکنان دلخواه خود را به این تعداد اضافه کنید.

 

تهیه و تنظیم : کسری و سیدم.م ن

برگردان متن : یاسر مستجاب

بازی Command & Conquer: Red Alert 3

Logo of Command & Conquer: Red Alert 3 (PC)

 
 

Command & Conquer: Red Alert 3

RELEASE: 30 OCT 2008 

Size: 1DVD9 & 2DVD9

DEVELOPER: EA GAME

 

PEGI: Age 16+

 

Command & Conquer: Red Alert 3 (Premier Edition)

دوبارنصب WINRAR

قیمت 2۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی

ستاپ اصلی بازی

قیمت 3۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی و برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

دو DVD بصورت دوبار نصب و توسط برنامه WINRAR باز خواهد شد

 

باخرید سه بازی XBOX360 یک بازی  XBOX360  رایگان ارسال خواهد شد.

 

 

معرفی گیم :

در آغاز Red Alert 3 همه چیز برای نیروهای اتحاد شوروی ترسناک پیش می رود و نیروهای متفقین در حال حرکت به سمت مسکو هستند و رهبر اتحاد شوروی از ترس خود به دروازه ی کرملین چنگ زده است.اما نیروهای اتحاد شوروی در یک اقدام دیوانه وار که از روی ترس خود انجام می دهند به سمت آزمایشگاه خود حرکت می کنند جایی که در آن جا بروی ماشین زمان کار می کرده اند تا اینکه با استفاده از آن به عقب برگردند و انیشتین را که مخترع اکثر ابزار پیشرفته ی نیروهای متفقین است  از میدان خارج کنند.

نیروهای اتحاد شوروی در زمان به عقب برمی گردند و انیشتین را از بین می برند و سپس به زمان حال برمی گردند و متوجه می شوند که نقشه ی آنها درست عمل کرده و آنها موفق شده اند که نیروهای متفقین را به عقب برگردانند.اما در حالی که آنها به خیال خود موفقیت بزرگی کسب کرده اند و به جشن و شادی پرداخته اند به یکباره صدای آژیر خطر دوباره بلند می شود و در آینده آنها خواهند فهمید که فضولی آنها در تاریخ باعث به وجود آمدن یک ابرقدرت شده که اکنون  به آنها حمله کرده و جنگ جدید آغاز می شود.

Command & Conquer: Red Alert 3 Picture

این اولین باری است که در سری بازی های Red Alert طرف سوم نیز اضافه شده است.و این طرف سوم جنگ کسی نیست جز امپراطوری خورشید یعنی ژاپن.در بازی 8 تا 10 مرحله ی مجزا برای نیروهای ژاپنی در نظرگرفته شده است که در مقایسه با متفقین و اتحاد شوروی دارای تکنولوژی بهتر و پیشرفته تری هستند . Chris Corry تهیه کننده ی بازی در این باره می گوید ما در طراحی بازی توجه زیادی داشتیم تا اینکه هیچ کدام از 3 گروه متفاوت بازی به هم تشابه نداشته باشند و هرگز قصد نداشتم یک گروه را بسازیم و سپس از روش Copy-Paste استفاده کنیم.

هنوز اطلاعات زیادی درباره ی تازه وارد Red Alert 3 داده نشده اما درباره ی این گروه می توان گفت نیروهای ژاپنی بیشتر حالتی علمی تخیلی دارند که طراحی آنها از روی تاریخ ژاپن،سرگذشت سامورایی ها و نینجاها صورت گرفته است به عنوان مثال در بازی نیروهای نینجایی را خواهید دید که از یک اسلحه ی پیشرفته برای نبرد استفاده می کنند.

همانطور که گفتیم استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ویژگی مشخص نیروهای ژاپنی است برای نمونه The Sea Wing یک زیر دریایی است که می تواند از درون آب شلیک کند و در آسمان به پرواز درآید.

یکی دیگر از ویژگی های جدید بازی قرار دادن نبردهای دریایی در آن است که همانطور که می دانید اکثر بازی های RTS از قرار دادن این سبک نبرد در بازی خود خودداری می کردند اما Red Alert 3 اینبار این ویژگی را در بازی قرار داده است تا اینکه نبرد های RA3 شکل گسترده تر و واقعی تری به خود بگیرند مضاف بر این اکثر نیروهای به کار برده شده در بازی قابلیت حرکت در خشکی و دریا را با هم دارند و تنها کاری که شما برای استفاده از این قابلیت باید انجام دهید این است که بروی نقطه ای که می خواهید نیروی شما به آن جا برود کلیک کنید و دیگر خود نیرو در مواقع ضروری تغییرات لازم را بطور خودکار انجام می دهد.ساختمان های متحرک شما هم این قابلیت را خواهند داشت و می توانید از آنها هم بروی دریا و هم بروی خشکی استفاده کنید.

EA LA(Los Angeles) درباره ی این قابلیت می گوید که هدف ما از قرار دادن ویژگی آبی و خاکی بودن نیروها این است که بازیکنان به استفاده از نیروی هوایی در بازی ترغیب شوند به خاطراینکه نیروهای هوایی تنها ابزاری هستند که قادرند در خشکی و دریا از حملات قدرتمند استفاده کنند.این درست است که تمام نیروها می توانند درون آب نیز از قدرت آتش خود استفاده کنند اما قدرت آتش آنها درون آب بسیار ضعیف خواهدبود پس راه به صرفه برای حمله استفاده از نیروی هوایی خواهد بود.

Command & Conquer: Red Alert 3 Picture

مانند بقیه ی بازی های RTS  در Red Alertنیز چند مرحله ی ویژه در نظرگرفته شده که بازیکنان  می توانند آنها را بصورت تک نفره و یا مد online co-op بازی کنند.این مراحل با تصور مد چند نفره ساخته شده اند اما این مطلب نیز در نظر گرفته شده که شاید بازیکنی دوست داشته باشد مراحل را بصورت تک نفره بازی کند به همین خاطر بازیکنان در این حالت می توانند از کمک AI co-commander استفاده کند.

هر دسته درون بازی سه co-commander خواهد داشت که هرکدام توانایی و شخصیت خاص خود را دارند که ایفای نقش آنها را یک بازیگر برعهده گرفته  و از طریق ویدیوهایی درون بازی نشان داده می شوند.اگر شما یک مرحله را با co-commander آغاز کنید که تخصص او در استفاده از تانک ونیروهای سنگین است مسیر بازی شما از اینکه مرحله را با یک co-commander  متخصص در نیروی هوایی آغاز کنید کاملا متفاوت خواهدبود.صفحه نمایشی که در گوشه ی سمت چپ و بالای تصویر قرار داده شده است وضعیت AI به همراه فرمان های دفاع و یا حمله به نیروها و یا یک منطقه خاص ،توقف و درخواست کمک را نمایش می دهد.

اما اگر AI co-commander که جنبه ی یک امکان کمکی برای شما را دارد را به حال خود رها کنید آیا این امکان به تنهایی مرحله را به نفع شما به پایان خواهدرساند؟جواب Chris به این سوال این است "نخیر این اصلا سرگرم کننده نخواهدبود." Chris اضافه می کند " ما هوش مصنوعی  بازی را به دقت بررسی کرده ایم تا اینکه بطور شایسته بتواند جایگزین یک بازیکن واقعی باشد به نظر ما هوش مصنوعی بازی C&C3 عملکرد بسیار خوبی داشت و اکنون نشانه های آن در Red Alert 3 دیده می شوند."

EA LA تمایل دارد که RA3 یک بازی سریع و روان باشد اما به نظر آنها سرعت C&C3 بیش ازاندازه زیاد بوده است و به همین خاطر بود که در Patch 1.09  سرعت بازی را کاهش داد و این دقیقا همان راهی است که EA LA در RA 3 درپیش گرفته و درنتیجه RA 3 یک بازی سریع خواهدبود اما سرعت آن تقریبا نصف سرعت C&C3 درنظرگرفته شده است.

Command & Conquer: Red Alert 3 Picture

درRed Alert 3 نسبت به بازی های قبلی C&C تعداد نیروهای کمتری قرار داده شده اند که هرکدام قابلیت ها ی گوناگونی خواهند اشت البته در کنار این قابلیت های گوناگون هر نیرو تخصص خاص خود را دارد که بهتر از بقیه قابلیت های خود از آن استفاده می کند.با توجه به این مطلب داشتن یک ارتش بزرگ که تنها از یک نیروی خاص تشکیل شده نمی تواند باعث پیروزی شما شود.همچنین هر نیرو دو توانایی خاص خواهد داشت که براحتی در دسترس خواهند بود و البته بسیار مفید، اما در طرف مقابل نیز کمی به پیچیدکی گیم پلی بازی افزوده اند.

در مرحله ی آغازین بازی با یک منظره ی کاملا زیبا مواجه شدیم  صحنه ای از سواحل کوبا که امواج آبی رنگ آب بروی ساحل حرکت می کردند و انواع نیروهای اتحاد شوروی که در میان مه حاصل از جنگ دیده می شوند.در مرحله یک Mirage Tank تحت کنترل Major Giles وجود دارد که با استفاده از آن می بایست منطقه را شناسایی کنیم زمانی که این تانک به نیروهای دشمن می رسد خود را به شکل تانک های نیروهای اتحاد شوروی درمی آورد تا اینکه شناسایی نشود.بعد از کمی گشت گذار در محیط جزیره با مخفی شدن در تیپ تانک های اتحاد شوروی وارد پایگاه مخفی آنها می شویم و اینجاست که نبرد آغاز می شود و دیوار های پایگاه یکی پس از دیگری فرو می ریزد البته با جلوه های بسیار زیبایی که قدرت موتور فیزیک بازی را که طراحان RA 3 از آن صحبت می کردند به خوبی نشان می دهد.

متاسفانه این پایگاه تنها یک دام برای گرفتار کردن ما بود پس از گرفتار شدن در این نقشه فرمانده نیروهای اتحاد شوروی از آغاز عملیات Grandslam خبر می دهد و سپس به ورزشگاهی که در آن نزدیکی است اشاره می کند که از آن یک Kirov Airship غول پیکر به همراه 50 مگا بمب ظاهر می شود.حالا ماموریت جدید ما این است که این غول را متوقف کنیم از آنجایی که وقت کافی برای ساخت نیرو و تقویت موقعیت خود نداریم co-commander به کمک ما می آید و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که به نقطه مورد نظر برای حمله اشاره کنیم.

Command & Conquer: Red Alert 3 Screenshot

در کنار یک گیم پلی معمول RTS ما از جزئیات بسیار فراوان بازی متعجب شدیم همچنین مانند RA 2  از صداگذاری مضحک و خنده دار برای برخی از نیروها استفاده شده است.Chris  در این باره می گوید ما برای طراحی هر کاراکتر ابتدا پروفایل خاص او را آماده می کردیم که شامل طرح ها و البته نوع صدای کاراکتر می شد.

به غیر از ماموریت کوبا ماموریت های دیگری درمکان های متفاوتی مثل San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji  و Santa Monica وجود دارد.

تهیه و تنظیم : کسری و سید م.م ن

برگردان متن : یاسر  مستجاب

بازی Fallout 3

Fallout 3

RELEASE: 28 OCT 2008 

DEVELOPER: Bethesda Softworks

Genre: Action

Size: 1DVD9gig

INFO: - 7.92 GB - NFO - Torrent Search

FALLOUT_3_CRACK-TRiViUM
5 MB -
NFO - Direct Download

PEGI: Age 18+

 

Fallout 3

دوبارنصب WINRAR

قیمت 2۰۰0 تومان

خرید اینترنتی

ستاپ اصلی بازی

قیمت 3۰۰0 تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی و برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

دو DVD بصورت دوبار نصب و توسط برنامه WINRAR باز خواهد شد

 

باخرید سه بازی XBOX360 یک بازی  XBOX360  رایگان ارسال خواهد شد.

 

 
  • Windows XP/Vista

  • 1GB System RAM (XP)/ 2GB System RAM (Vista)

  • 2.4 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor

  • Direct X 9.0c compliant video card with 256MB RAM (NVIDIA 6800 or better/ATI X850 or better

 

معرفی گیم :
 این بازی در محیطی لم یزرع (در خرابه های واشینگتن ) به وقوع می پیوندد . شما در این بازی کار خود را به عنوان یک مقیم در جایی طاق مانند اغاز خواهید کرد (جایی باقی مانده از یک حمله و انفجار بمب هسته ای ) ما حالا فرصت این را پیدا کرده ایم که اطلاعاتی در مورد این بازی در اختیار شما قرار دهیم .

 

Fallout 3 Screenshot



 شما در این بازی قادر هستید که کاراکتر خود را طراحی کنید مادر شما کاترینا و پدر شما که یک دانشمند می باشد جیمز نام دارد .( وای اینو بگم تا نمردم که صدای پدر شما یعنی جیمز رو به وسیله لیام نیسان یکی از بازیگرهای مشهور دوبله شده است .) این بازی مانند نسخه های قبل اول شخص می باشد و صحنه های ان به صورت پرسپکتیو میباشند و این مورد یعنی پرسپکتیو بودن صحنات در این بازی به خوبی رعایت شده است . همان طور که گفتم شما در این بازی می توانید کاراکتر خود در بازی را با ان ایفای نقش خواهید کرد ترسیم کنید .شما باید اول جنسیت خود (مرد یا زن بودن) و نامتان را انتخاب کنید . سپس به طرزاحی چهره تان بپردازید نوع صورت رنگ مو اگر بخوام حرف رو همین جا خلاصه کنم مانند oblivion ولی پیشرفته تر این کار اانجام خواهید داد.حوادث این بازی از زمان کودکی شما به وقوع خواهد پیوست .اما این بازی پس از صجنه های اولیه ان به یک سال بعد یعنی زمانی که شما یک کودکی هستید که تازه ده راه افتاده اید خواهد رفت . که در این بخش از بازی مثل بازی های دیگر اموزشی برای انجام دادن کارهای عادی و پیشرفته در بازی وجود دارد .در این بازی شما قابلیت هایی خواهید داشت تقریبا مانند ان چیز هایی که در بازی های در همین مشاهده می کنیم خواهید داشت . بهتر است از واژه ability که معادل ان است استفاده کنیم .شما در این بازی می توانید مهارت های فردی خود را را بهتر کنید با کشتن دشمنان و ... این قابلیت را به دست می اورید .
 


شما در این بازی صحنه های جالبی و متفاوت از یکدیگر را خواهید دید که نشان از ان است که بر روی این بازی بسیار کار شده است . مطلب رو همین جا خلاصه تر می کنم و در مورد قسمت های حساس بازی می خوام چند کلمه بگم .


ما در این قسمت صحنه هایی که با دشمنانمان رو به رو خواهیم شد رو به اختصار توضیح میدم . دشمنان شما در این بازی goul نام دارند مانند همان اسمی که در the witcher به کار رفته بود این موجودات جانورانی وحشی می باشند که در صدد ان هستند که به شما حمله ور شوند و این جانوران از تغییرات بیوزیستی ناشی از انفجار بمب هسته ای به وجود امده اند .چیزی شبیه Stalker این جانوران در نگاه اول موجوداتی وحشی به نظر می رسند اما در واقعیت انسان هایی می باشند که عقل خود را از دست داده و دچار تغییرات این چنینی شده اند .اگر شما بازی resedent evil را بازی کرده باشید فکر می کنم تا حدودی در جریان این بازی قرار بگیرید . وای یه نکته خیلی جالب از بازی این است که زمانی که شما به طرز زیبایی به دشمن خود شلیک می کنید شاهد حرکت اهسته ان نیز خواهید بود و همان برخورد گلوله به دشمنان شما انها به شکل واقعی میمیرند مثلا سرشان یا قسمتی از ان از بدنشان جدا می شود و ...

 


این بازی مانند هم سبک های خود از دو نوع ماموریت تشکیل شده است مامئریت اصلی و ماموریت فرعی .زمانی که طول میکشد شما این بازی را به اتمام برسانید تقریبا در حدود 20 ساعت است البته این زمان فقط شامل ماموریت های اصلی می شود .
این بازی از لحاظ گرافیک و میکس و صداگذاری در رتبه فوق العاده ای قرار دارد و می تواند از بازی های بسیار موفق در این سبک باشد . این بازی بر روی pc و x360 و به احتمال زیاد بر روی ps3 نیز عرضه خواهد شد .

Fallout 3 بازی است بی پایان از Bethesda در ژانر RPG که می توانید هزار بار آن را بازی کنید در حالیکه در هر بار تجربه ی منحصربفردی خواهید داشت.در حقیقت Fallout 3 بازی است که صدها پایان مختلف و متنوع خواهد داشت.شاید به همین خاطر بود که در نمایشگاه PAX هم برای چندمین بار به سراغ Fallout 3 رفتیم تا اینکه با استفاده از تپانچه تجربه ی جدیدی در بازی داشته باشیم.

مانند دموهای قبلی بازی طراحی کاراکتر را قبلا Bethesda انجام داده است و در حال حاضر شما نقشی در این مسئله نخواهید داشت به هرحال به ما گیم پدی داده شدکه با استفاده از آن بازی را آغاز کردیم در این ماموریت می بایست راهی یکی از ایستگاه های هسته ای در مرکز Washington DC بشویم محلی متروکه ،که در این محل با حشرات غول پیکر،موش های خونخوار و البته سگ های وحشی روبرو خواهیم شد.

تصویر

البته در این محل موجودات جهش یافته مشکل اصلی نیستند بلکه مشکل اصلی مهاجمینی هستند که با استفاده از اسلحه های تک تیرانداز خود منتظر شما خواهند بود.خوشبختانه با استفادها از سیستم هوشمندی که در بازی قرار داده شده درجه ی سختی دشمنان با مهارت شما تطبیق داده می شود و معمولا در هیچ صحنه ای با مشکل خاصی روبرو نخواهیدشد.البته تعداد این مهاجمین به اندازه ای است که حتی پس از کشتن سه یا چهار نفر از آنها باز هم شلیک مداوم آنها ادامه داشت.

سیستم مبارزه ی به اصطلاح turn-based بازی نسبت به قبل پیشرفت داشته است در این سیستم با زدن right bumper بازی Pause می شود و وارد سیستم هدفگیری خواهیدشد البته بد نیست بدانید بروی صفحه بازی نوار خاصی مربوط به Action Point وجود دارد که معمولا در هنگام نبردها پر می شود.از آنجایی که این تنها یک دمو است تمام امتیاز خود را صرف پیشرفت بخش های مربوط به سلاح های کوچک کردیم با انجام این پیشرفت ها کاراکتر بازی به یک قاتل حرفه ای با استفاده از سلاح های کوچک تبدیل می شود.

با استفاده از یکی از Skill هاوارد محیطی می شوید که در اینجا بازی در حالت Pause قرار می گیرد وشما می توانید سر 3 مهاجم را پشت سرهم هدف بگیرید و سپس با زدن کلید انجام Skill،ببینید که چگونه سه مهاجم یکی پس از دیگری از سر راه شما برداشته می شوند.

تصویر

پس از کمی گشت و گذار در دنیای بازی به Jury Street Metro Station رسیدیم جایی که می توانیم با استفاده از آن به اعماق زمین برویم محلی که پر خواهد بود از چیزهای جالب و با ارزش.در این مسیر با Ryan Briggs مواجه شدیم یک جراح و یا شاید محقق که مشغول تحقیقات خود بروی موش های زیرزمینی است.البته مجبور هستید با این جراح دوئل کنید با یک شلیک به سمت سر این محقق کار او یکسره شد و ما در حالی که خون از بدن او فواره می کند پس از برداشتن سلاحش به راه خود ادامه می دهیم.البته کشتن این دسته از دشمنان کار راحتی است و چیزی زیادی هم برای شما نخواهد داشت ، با کشتن هر کدام از آنها تنها 5 امتیاز به شما تعلق می گیرد. خوشبختانه در این صحنه توانستیم کلید اتاق جراح بیچاره را بدست بیاوریم و از جعبه های کمک های اولیه ای که مجانی در اختیارمان قرار گرفته اند به خوبی استفاده کنیم. دقت داشته باشید کشتن برخی از کاراکترهای بازی می تواند باعث مشکلات آتی شود به عنوان مثال ممکن است این کاراکتر نقش اساسی در آینده ی بازی داشته باشد.

خرج کردن تمام امتیاز برای افزایش Skill استفاده از اسلحه دردسرهایی هم برای شما ایجاد خواهد کرد به عنوان مثال در محیط بازی کامپیوترهایی وجود دارد که برای دسترسی به آنها به حداقل terminal skill با درجه 25 احتیاج دارید پس قبل از انجام هر پیشرفتی می بایست به دقت فکر کنید که دوست دارید کاراکتر شما چگونه باشد.اگر می خواهید یک کاراکتر نینجا داشته باشید توجه خود را بروی پیشرفت فنون رزمی و هنرانجام عملیات های مخفیانه بگذارید اگر تمایل دارید کاراکتر خود را به یک هفتیرکش تمام عیار تبدیل کنید می بایست Skillهای مربوط به اسلحه ها را پیشرفت دهید اما اگر می خواهید یک تکنسین داشته باشید terminal skill خود را بالا ببرید.

تصویر

در این تونل های تو در تو با یک معمای باز کردن قفل هم روبرو خواهید شد که پس از انجام یک mini-game قفل باز می شود.باز کردن قفل در Fallout 3 تا حد زیادی به قفل های Splinter Cell شباهت دارد.که با استفاده از Left stick اهرم را می چرخانید و با Right Stick اهرم را در قفل فشار می دهید نگران نباشید باز کردن این قفل کار چندان مشکلی نبود.

بازی Fallout 3 به اندازه ای جذاب است که فرصت یک ساعته ی ما برای بازی کردن به سرعت به پایان رسید به هرحال برای صحبت بیشتر در مورد بازی بهتر است تا تاریخ انتشار آن یعنی 28 اکتبر منتظر بمانیم.

ویژگیهای بازی :

·         آزادی بی پایان : وارد مناظر Capital Wasteland پهناورشوید و آثار تاریخی آمریکا که در خرابه ها پنهان شده است را نگاه کنید، شما تصمیمی گرفته اید تصمیمی که شخصیت شما را تعریف می کند ودنیا را تغییر خواهد داد.

·         تجربه S.P.E.C.I.A.L. مهندسین Vault-tec شما را با جدیدترین دست آوردها ی انسان در زمینه شبیه سازی آشنا خواهند کرد، یعنی سیستم جدید شخصیت پردازی، سیستمی که با استفاده از آن می توانید کاراکتر خود را سفارشی کنید و مهارتهای جدیدی که هر کدام اثر خاص خود را دارند به کاراکترتان بیفزایید.

·         زوایه دید رؤیایی : باز هم جادوگران Vault-tec  کار خود را انجام دادند در این بازی به راحتی و با فشار یک کلید می توانید زاویه دید سوم شخص را به اول شخص تبدیل کنید.

·         قدرت انتخاب! یک طرف را برای خود انتخاب کنید با اینکه میان طرفین در رفت و آمد باشید همانطور که با هر موقعیت می توانید به طرق مختلف روبرو شوید به عنوان مثال مسئله خود را به شکلی متمدن و با گفتگو حل کنید یا اینکه با اسلحه پلاسمای خود تمدن را نشان دهید!.

·         دشمنان سر راه خود را منفجر کنید، با استفاده از Vault-Tec Assisted Targeting System که برای Pip-Boy Model 3000 شما طراحی شده نبرد را به نفع خودتان تغییر دهید. V.A.T.S. به شما اجازه می دهد تا اینکه در خلال جنگ زمان را متوقف کنید و سپس قسمت خاصی از بدن هدف خود را نشانه بگیرید و سپس همه چیز را به V.A.T.S. بسپارید.با استفاده از تکنیک های جدید انفجار هابه شکلی تماشایی به تصویر کشیده خواهد شد.

·         هوش مصنوعی که با دیدن آن شوکه خواهید شد، اولین چیزی که Vault-tec متوجه شد این بود که بعد از یک جنگ هسته ای تنها چیزی که تمدن را دوباره خواهد ساخت وجود انسان است به همین خاطر Vault-tec  بهترین های خود را به کار گرفت تا ورژن جدیدی از هوش مصنوعی با نام America’s First Choice in Human Interaction Simulation را طراحی کنند حالات چهره،رفتار و دیالوگ های منحصربفرد از مشخصات این هوش مصنوعی جدید و پیشرفته است.

تاثیرات رادیو اکتیو هسته ای بطور فوق العاده ای در بازی نمایش داده شده به طوری که تا به حال در هیچ بازی دیده نشده است از Wasteland  خشک تا ادارات پر از خطر و تونل های  

تهیه و تنظیم : کسری

برگردان متن : یاسر  مستجابمترو در

DC .

بازی SAS Secure Tommorow

 

SAS Secure Tommorow

RELEASE: 14 OCT 2008 

DEVELOPER: City Interactive

Genre: Action

Size: 1DVD

PEGI: Age 18+

 

 

 

قیمت 1۰00 تومان

خرید اینترنتی

 

 

 
 

Recommended PC system requirements

  • System: Microsoft Windows XP / Vista, DirectX 9.0c (attached to DVD) or later

  • Processor: CPU 2.0 GHz, 512 MB RAM (1GB for Windows Vista)

  • Video card: GeForce FX5700 or Radeon 9700 with 128 MB memory

  • 3 GB (4,5) of free hard disk space (4GB for Windows Vista)

  • 4x DVD-ROM or higher speed

  • Audio-card :16-bit sound card compatible with DirectX 9.0

 

Size: 1 DVD, 3.66 GB,

معرفی گیم 1 :

در SAS Secure Tomorrow امنیت دنیا به خطر افتاده است.تروریست های سازمان یافته توانسته اند رهبر خود را از زندان غیرقابل  نفوذ خود فراری دهند.و این وظیفه ی بازیکنان است که قبل از اینکه دیر شود تروریست ها را شکار کنند.در SAS: Secure Tomorrow بازیکنان می بایست تروریست ها را از میان راهروهای به هم ریخته ی زندان ،مرکزمالی لندن ،سرزمین های یخ زده ی Greenland و در آخر راکتور زیرزمینی تعقیب کنند.بازیکنان برای شکار تروریست ها در قالب نیروهای ویژه بریتانیا از اسلحه ها و ابزار پیشرفته ای همچون M84،نارنجک گیج کننده،ماسک ضد گاز S10 و عینک دید در شب استفاده خواهند کرد.بازیکنان می توانند انتخاب کنند که بازی را تکنفره انجام دهند و یا اینکه در 3 مد مختلف online در کنار 16 نفر از دوستانشان از آن لذت ببرند.

 

  • اسلحه های بازی کاملا براساس اسلحه های واقعی نیروهای ویژه ی بریتانیا طراحی شده اند

  • بازیکنان می توانند از تجهیزات مختلف SAS مانند نارنجک گیج کننده،ماسک S10 وعینک دید در شب استفاده کنند

  • استفاده از نسخه ی پیشرفت داده شده ی موتور Jupiter EX Engine باعث به وجود آمدن واقعیت در بازی و اضافه شدن جلوه های زیبا و نفسگیر در آن شده است.

  • با استفاده از سیستم سنگرگیری جدید بازیکنان می توانند در حالتی که سنگرگرفته اند از قدرت آتش هم استفاده کنند.

نفوذ گلوله از موانع باعث می شود که بازیکنان قادر باشند دشمنانی را که پشت دیوار و یا مانع پناه گرفته اند هدف قرار دهند.

 


 

تهیه و تنظیم :سید م.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر مستجاب

بازی Pro Evolution Soccer 2009

 

Logo of Pro Evolution Soccer 2009 (PC)

 
 

Pro Evolution Soccer 2009
RELEASE: 14 OCT 2008 

DEVELOPER: Konami

Genre: Sport

PEGI: Age 3+

 

 

 

قیمت 2۰00 تومان

خرید اینترنتی

 

 

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

  • Windows XP SP2, Vista

  • Intel Pentium 4 1.4 GHz

  • 1 GiByte RAM

  • 6 GB hard disk space

  • GeForce FX or Radeon 9700th Pixel / Vertex Shader 2.0 and 128 MiByte VRAM.

  • 800 x 600 display resolution

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:

  • Windows XP SP2, Vista

  • Intel Pentium 4 3.0 GHz

  • 2 GiByte RAM

  • 8 GB hard disk

  • GeForce 6800 GT / GS, Radeon X1600 or higher. Pixel / Vertex Shader 3.0 and 256 MiByte VRAM

  • 1,280 x 720 display resolution

 معرفی گیم 1 :

اگرچه Pro Evolution Soccer  همچنان محبوبترین بازی فوتبال است اما شکی نیست که عنوان سال گذشته ی این سری همه ی طرفداران خود را ناامیدکرد.با وجود گرافیک ضعیف،گیم پلی ناامید کننده و صدها باگ PES به یک بازی نه چندان مطلوب تبدیل شده بود.اما اینبار Konami قول داده است که با رفع تمامی مشکلات بازی قبلی و استفاده از قدرت ابزار جدید، PES را دوباره به دوران درخشان خود برگرداند.خوشبختانه توانستیم برای اولین بار بازی را تجربه کنیم و در کنار آن امتحان کینم که آیا Konami  به قول های خود عمل کرده است و یا خیر.

در اولین نگاه PES 2009  خوب بنظر می رسید.اینبار منوهای بازی به گونه ای طراحی شده اند که انتقال میان بخش های مختلف بازی بسیار ساده تر از قبل شده است .در کل می توان گفت بازی user-friendly تر از قبل شده اما هنوز بازی نسبت به سری FIFA از گرافیک ضعیف تری برخوردار است.

Pro Evolution Soccer 2009 Screenshot

تغییر اساسی در PES 2009 امکانات و مدهای تازه اضافه شده ی بازی است.همچنان یک player-editor گسترده نیز در بازی وجود دارد که می توانید لوگوهای دلخواه خود را در آن وارد کنید.بازی در نسخه های PC وPS3 از درایوهای USB پشتیبانی می کند اما هنوز مشخص نشده که در نسخه ی Xbox360 چگونه می توان اینکار را انجام داد.

خبر مهم درباره ی مدهای مختلف بازی مربوط به مد Become a Legend می شود که در این مد شما می بایست با انتخاب یک مهاجم ،او را به یک افسانه تبدیل کنید.در این مد اگر در تیم خود به خوبی عمل کنید و گل های زیادی به ثمر برسانید با پیشنهادات زیادی از سوی باشگاه های بزرگ دنیا روبرو خواهید شد اما اگر با از دست دادن توپ و بازی ضعیف هم تیمی های خود را ناامید کنید به یک بازیکن ضعیف تبدیل خواهیدشد.شاید عده ای فکر کنند که این مد دقیقا از روی مد Be a Pro بازی FIFA ساخته شده است اما Konami با رد کردن این حرف مد Become a Legend را یک منحصربفرد و جدید می داند.شاید یکی از تفاوت ها این باشد که در این مد نمی توانید مانند FIFA از هم تیمی های خود طلب توپ کنید و این خود باعث شده که مجبور باشید برای بدست آوردن توپ وارد نبردها بشوید همچنین اگر ضعیف کار کنید دیگر هم تیم هایتان به شما اعتماد نمی کنند وکمتر به شما پاس خواهند داد.

از نظر سرعت گیم پلی، PES 2009 کمی کندتر از عنوان قبلی است. از لحاظ کنترل توپ، بازی پیشرفت زیادی داشته است.در این عنوان توپ ماهیت واقعی تری پیدا کرده است آنچنان که در برابر انواع چمن ها عکس العمل های متفاوتی خواهد داشت.

Pro Evolution Soccer 2009 Screenshot

سال گذشته Konami از سیستم هوش مصنوعی Teamvision بسیار تعریف کرد اما به نظر می رسد این سیستم بطور کامل در PES 2009 استفاده شده است.یکی از بخش هایی که قدرت هوش مصنوعی بازی در آن بطور کامل مشخص می شود تصمیم هم تیمی های شما در هنگام پاس دادن است در این حالت اگر شما در موقعیت مناسبی نباشید هرگز پاسی دریافت نخواهید کرد با وجود این سیستم می بایست برای دریافت توپ در جایگیری خود دقت بیشتری به خرج دهید

قسمت Marketing نیز در بازی پیشرفت خوبی داشته است و به واقعیت نزدیکتر شده است.مد Multiplayer بازی  هم بهبود یافته و اینبارتا 4 بازیکن بصورت online می توانند در بازی شرکت کنند.

تهیه و تنظیم :سیدم.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر مستجاب

 

بازی NBA 2K9

Logo of NBA 2K9 (PC)

 
 

NBA 2K9
RELEASE: 21 OCT 2008

DEVELOPER: 2K Sports

Genre: Sport

Size: 2DVD

PEGI: Age 3+

 

 

NBA 2K9

خرید مستقیم

DVD 5 GIG

قیمت 2800 تومان

خرید اینترنتی

2DVD 5gig

خرید مستقیم

DVD 9 GIG

قیمت 3800 تومان

خرید اینترنتی

1DVD 9gig

 خرید از فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی

2DVD 5gig

بازی های که برروی DVD 9gig عرضه میشوند دارای ستاپ اصلی هستند

بازی های که برروی DVD 5gig عرضه میشوند دارای ستاپی هستند که توسط این شرکت ساخته میشه و معمولا بدون نیاز به نصب کرک و شماره سریال میباشد

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista, XP, or 2000
CPU:Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista)
RAM: 512 MB or more (1 GB for Vista)
Hard Drive: 10.5 GB or more free space
Video: DirectX 9.0c compatible *
Sound: DirectX 9.0c compatible |
* Video card with 128 MB or more memory and one of the following chipsets is required: ATI x1300
or greater | NVIDIA 6600 or greater | DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support
.

 

 

معرفی گیم 1 :

بازی NBA 2K9 را باید slam-dunk دیگری برای 2K Sport نامید.نه تنها گرافیک و طراحی کاراکتر بازی پیشرفت زیادی داشته بلکه مد online پنج به پنج این بازی را به یک انتخاب برتر برای طرفداران بسکتبال تبدیل کرده است.می توان گفت NBA 2K9 نسبت به حالت فانتزی NBA Live واقعیت بیشتری را در خود جای داده و تا حدود بیشتری به واقعیت های ورزش جذاب و پرتجرک بسکتبال پرداخته است.

مد پنج به پنج به شما اجازه می دهد در کنار دوستانتان تیم تشکیل دهید و سپس با تیم های دیگر از سرتاسر دنیا مسابقه بدهید.درون بازی در هنگام حمله می توانید  با توپ حرکت کنید و یا اینکه با پاس بلند هم تیمی های خود را صاحب موقعیت کنید در هنگام دفاع با قرار دادن دو بازیکن در برابر بازیکن حریف و سد کردن راه او می توانید توپ را  ازآن خود کنید البته اگر این راه موثر نبود کشیدن پیراهن صاحب توپ می تواند یک پیشنهاد خوب(البته غیرورزشی!) باشد اما توجه داشته باشید که اگر داور ناظر صحنه باشد کشیدن پیراهن چندان روش عاقلانه ای نخواهد بود.همانند NBA Live بازی NBA 2K9 هم با استفاده از سیستم Dynamic DNA اطلاعات تایید شده را از لیگ واقعی NBA وارد بازی می کند.به عنوان مثال اگر بازیکنی در لیگ واقعی NBA حرکت و تخصص خود را تغییر دهد تمامی اطلاعات جدید مربوط به تغییرات او وارد بازی خواهد شد و با این کار حرکات و ویژگی های جدید به بازی اضافه خواهد شد که باعث می شود تازگی بازی همواره حفظ شود.

NBA 2K9

تغییر دیگر بازی اضافه شدن امکان تغییر مسیر شوت در زمانی است که برای پرتاب توپ به هوا پریده اید که با استفاده از آن می توانید از سد شدن راه توپ جلوگیری کنید.البته هوش مصنوعی بازی به حدی خوب طراحی شده که در این حالت بازیکنان حریف در برابر حرکت شما دست و پا بسته نخواهند بود و عکس العمل نشان می دهند.در این عنوان کاملا پیشرفت رفتار بازیکنان حریف را نسبت به عناوین قبلی حس می کنید.

NBA 2K9 از لحاظ سرعت گیم پلی نسبت به NBA Live کندتر خواهدبود اما همانطور که گفته شد NBA 2K9 بسکتبال واقعی تری را به شما ارائه می دهد که برای موفق بودن می بایست از قدرت تعقل خود بیشتر استفاده کنید.

NBA 2K9 برای اولین بار بروی PC هم منتشر می شود که به نظر می رسد با توجه به این تدبیر 2K Sport ، کم کم جایگاه NBA Live از EA Sport به خطر خواهد افتاد.

 

تهیه و تنظیم :سید م.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر مستجاب

بازی Farcry 2

Logo of Far Cry 2 (XBOX360)

 
 

Far Cry2
RELEASE: 20 OCT 2008

DEVELOPER: Ubisoft

Genre: Action

Size: 1DVD

PEGI: Age 16+

 

 

 

Far Cry 2

 

قیمت 1800 تومان

خرید اینترنتی

 

 

سیستم مورد نیاز

CPU: Pentium IV 3.4 GHz oder Pentium D 2.66 GHz oder AMD Athlon 64 3500+ oder besser
HAUPTSPEICHER: 1024 MB RAM
FESTPLATTE: -- GB freier Festplattenspeicher
3D GRAFIKKARTE: NVIDIA GeForce 6800 oder ATI Radeon X1650 oder besser, mit Shader Model 3 und 256 MB RAM, DirectX 9.0c kompatibel
SOUNDKARTE: DirectX 9.0c kompatibel, 16 Bit
DVD-ROM: 4fach Laufwerk
WINDOWS: XP / Vista

 

معرفی گیم 1 :

بازی Far Cry2 مدت هاست که به عنوان یک انقلاب جدید در صنعت بازی های کامپیوتری زیرذره بین قرار دارد.با توجه به این همه تبلیغ و خبرهای هیجان آور درمورد بازی زمانی که اعلام شد نسخه PS3 وXbox360 برای آن وجود نخواهدداشت بسیاری از صاحبان کنسول به شدت ناراحت شدند.اما بالاخره Ubisoft اعلام کرد که همزمان با انتشار نسخه PC نسخه های Xbox360 و PS3 بازی هم روانه بازار خواهد شد.به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این متن به بررسی نسخه Xbox360 بازی بپردازیم.

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که در ساخت بازی به کار گرفته شده مشخص نبود سازندگان بازی چگونه می خواهند همه چیز را بروی کنسول منتقل کنند.آیا کنسول های PS3 و Xbox360 می توانند تمامی جلوه های محیط و هوش مصنوعی دشمنان به همراه فضای کاملا واقعی آفریقا را به خوبی رندر کنند؟

برای گرفتن جواب سوال خود با Dominic Guay مدیر تکنولوژی ساخت بازی صحبت کردیم. Dominic Guay درباره انتقال بازی بروی کنسول می گوید "تمامی جلوه ها و امکانات نسخه PC بازی بروی کنسول وجود خواهند داشت تنها تفاوت میان دو نسخه PC و کنسول در بازی چند نفره خواهد بود که به دلیل محدودیت های کنسول تنها با 16 بازیکن امکان پذیر خواهد بود".

Far Cry 2 Screenshot

بعد از همه این حرف ها بهتر است وارد بازی شویم در دموی بازی قابلیت انتخاب شخصیت وجود ندارد اما بر طبق اطلاعات منتشر شده از بازی در نسخه اصلی کاراکتر اصلی بازی را از میان 9 شخصیت مرد مختلف می توانید انتخاب کنید.در بازی با استفاده از تلفن همراه با محیط و افراد دیگر ارتباط برقرار می کنید در این دمو با Frank یک طرفدار فوتبال ایرلندی ملاقات می کنید که از شما می خواهد که برای او ماموریتی انجام دهد که در آن می بایست لوله های انتقال آب را تخریب کنید.از این خطوط برای فروختن آب به کشورهای دیگر استفاده می شود و Frank با نابودی آنها می تواند به ریاست گروه خلافکاران برسد.

با توجه به محیط بازی که بیش از 120کیلومتر مربع وسعت خواهد داشت استفاده از وسیله نقلیه امری کاملا ضروری به نظر می رسد درون بازی وسایل نقلیه ای مانند Jeep ،قایق و گلاید در اختیار شما خواهدبود.اگر وسیله نقلیه تان در میانه راه به یکباره خراب شود با استفاده از آچار می توانید تعمیرش کنید.

Far Cry 2 Screenshot

در حین رانندگی در محیط دموی بازی می توان تمامی جلوه های موجود در نسخه PC را در این نسخه هم دید در اطراف شما با توجه به طبیعت آفریقا حیوانات مختلفی وجود خواهد داشت که البته کاملا بی آزار هستند.اگرچه در نسخه PC می توانید در هرکجای بازی که خواستید Save کنید اما در نسخه کنسولی باید به مکان هایی خاصی بروید تا اینکه بتوانید بازی خود را Save کنید این مکان ها در نسخه PC هم وجود خواهد داشت که از آن برای گذشت زمان استفاده می شود فرضا اگر بخواهید ماموریتی را در پوشش تاریکی شب انجام دهید می توانید با استفاده از استراحت کردن در این مکان ها منتظر شب شوید.تمامی جلوه هایی مانند باران،باد و طوفان در نسخه کنسول وجود خواهد داشت.

مطمئنا راجع به Far Cry2 نکات زیادی وجود دارد که نمی توان به همه آنها دراین متن پرداخت نکاتی مانند اسلحه ها و...

Far Cry 2 Screenshot

ویژگیهای بازی :

·         DUNIA ENGINE : موتور DUNIA به طور ویژه برای استفاده در FarCry2  توسط تیم Ubisoft Montréal ساخته شده است.موتور فوق العاده ای که قادر است صحنه های وسیع و با قابلیت تخریب پذیری بالا را در کنار جلوه های ویژه ای همچون آتش ،طوفان وگردش شب وروز به خوبی نمایش دهد.همچنین با استفاده از این موتور هوش مصنوعی قدرتمندی در بازی به کار گرفته شده است.

·         با استفاده از ابزار و امکاناتی که در بازی قرار داده شده کاملا احساس خواهید کرد که در برابر روسای وحشی و خونخواری که هزاران زندگی را قربانی خواسته های خود کرده اند تنها ایستاده اید.

·         در انتخاب اسلحه گزینه های زیادی خواهید داشت می توانید با استفاده از machine-gun مستقیما به قلب دشمن حمله کنید یا با استفاده از اسلحه تک تیرانداز دشمنان را بصورت مخفیانه و بی سروصدا از پای درآورید.

 

 

تهیه و تنظیم :سیدم.م ن و کسری

برگردان متن : یاسر مستجاب

.

 

 

بهمراه کرک

بازی Guitar Hero: Aerosmith

Logo of Guitar Hero: Aerosmith (XBOX360)

 
 

Guitar Hero: Aerosmith
RELEASE: 24 OCT 2008

DEVELOPER: Activision

Genre: Music

Size: 1DVD9 GIG

PEGI: Age 12+

 

 

 DVD9

قیمت 3800 تومان

خرید اینترنتی

DVD5 = 2DVD

قیمت 2800 تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

 

 معرفی گیم 1 :

اگر مستقیما وارد مد بازی چندنفره بشوید تفاوت زیادی با Guitar Hero III احساس نخواهید کرد.و مدهای بازی یکسانی مانند Face-Off, Pro Face-Off, Battle,  و Co-op در بازی قرار داده شده است.همچنین قهرمانانی هم که برای بازی می توانید انتخاب کنید همان قهرمان های سری قبلی بازی هستند.اما با نگاهی بر tracklist به وضوح پیشرفت بازی را در این زمینه احساس خواهید کرد البته در کنار این پیشرفت گیم پلی بازی ثابت مانده است.

زمانی که مد Career را شروع کنید تفاوت بازی را با سری قبلی آن کاملا احساس خواهید کرد.اولین فصل از مد career با نام "Getting the Band Together." شروع می شود که در ابتدای آن نمایشی از گروه Aerosmith نشان داده می شود که در حال نواختن موسیقی قدیمی خود با نام Nipmuc High School هستند.

هر کدام از فصل های بازی طوری سازماندهی شده اند که کاملا واقعی به نظر برسند.در هر قسمت قبل از اینکه بتوانید به نوا های  Aerosmith دست پیدا کنید دو گروه موسیقی را می بینید .اولین گروهی که خواهید دید یک گروه پاپ قدرتمند با نام Cheap Trick است که در حال نواختن آهنگ "Dream Police." خود هستند بعد از آنها نوبت به Mott the Hoople می رسد تا اینکه آهنگ "All the Young People." خود را بنوازند.بعد از هردو گروه نوبت به Aerosmith خواهد رسید تا با دو آهنگ "Make It" and "Uncle Salty." کار را شروع کنند.اگر در نواختن این دو آهنگ موفق شوید می توانید به سراغ "Draw the Line" بروید.

اکثر طرفداران موسیقی نمی توانند Aerosmith را بدون "Walk This Way" که توسط Run-D.M.C اجرا شده است تصور کنند.به همین خاطر بازی Guitar Hero نیز بدون این آهنگ بیاد ماندنی نمی توانست بازی موفقی باشد که سازندگان بازی هم با توجه به این امر Run-D.M.C را دربازی قرار داده اند تا اینکه آهنگ  "Walk This Way" را اجرا کند.

اولین موسیقی که در مد Career  باید اجرا کنید ساده و آسانتر از Guitar Hero III به نظر می رسد که ظاهرا به خاطر اعتراضات طرفداران بازی به سخت بودن Guitar Hero III در این سری از بازی گیم پلی راحتتری در نظر گرفته شده است.البته اجرا در قالب گروه Aerosmith سختتر از گروه های دیگر خواهد بود.

ظاهر بازی نسبت به Guitar Hero III تغییر زیادی نداشته است.درباره مدل سازی کاراکترهای بازی هم باید گفت طراحی کاراکترها به خوبی انجام گرفته و قهرمانان بازی تا حد زیادی به مدل های واقعی خود شباهت دارند.

در پایان باید گفت سری جدید Guitar Hero برای هر دو دسته طرفداران جان سخت Aerosmith و طرفداران مبتدی موسیقی رازی کننده خواهد بود.تاریخ انتشار بازی June 29 اعلام شده است.

 

تهیه و تنظیم : سیدم.م ن وکسری

برگردان متن : یاسر مستجاب

بازی Dead Space

Dead Space
RELEASE: 24 OCT 2008

DEVELOPER: EA GAME

Genre: Action

Size: 1DVD9 GIG

PEGI: Age 18+

 

 

Dead Space

 

قیمت 3800 تومان

خرید اینترنتی

بازیهای که حجمشان بالای  4.4gig باشد با ستاپ اصلی بازی برروی DVD9GIG عرضه خواهد شد.

 

این بازی را برای افراد زیر 12 سال و افرادی که داری ناراحتی قلبی میباشند  توصیه نمیشود

 معرفی گیم 1 :

Dead Space بازیکنان خود را در یک مجموعه ی وحشتناک وارد می­کند جایی که آنها می­بایست با استفاده از اسلحه­های پیشرفته به نبرد گروهی از بیگانگان ظالم و بی­رحم بروند که کشتی به گل نشسته در فضا را به تصرف خود درآورده­اند.درDead Space بازیکنان با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد از یک مشکل کوچک در نیروی جاذبه گرفته تا دشمنانی که روئین تن هستند و به سادگی تسلیم نخواهندشد.Dead Space اصلا شبیه به یک بازی راحت وساده نیست اما یکی از بهترین بازی­های آینده خواهدبود.در لایپزیک موفق شدیم به سطح جدیدی از بازی دسترسی پیداکنیم جایی که دشمنانی وحشتناک و کشنده با ما روبرو خواهندشد.

این ماموریت هفتمین فصل از بازی که در آن کاراکتر اصلی Isaac Clarke می بایست بروی روی عرشه­ی کشتی فضایی جستجو کند تا اینکه چراغ SOS را پیداکند و با استفاده از آن به دیگران خبر دهد که کشتی آنها در خطراست.ماموریت او در حالی شروع می­شود که Isaac کلیدآسانسور را می­زند اما متاسفانه آسانسور خالی پایین نمی­آید.چیزی که به سراغ Isaac می آید یک گروه از دشمنان او نیست بلکه یار اوست که به شکلی وحشتناک زخمی شده است.متاسفانه برای Isaac راهی وجود ندارد تا اینکه بفهمد یارش توسط بیگانگان مبتلا شده و یا نه و تنها راهی که برای Isaac باقی مانده این است که مردزخمی را با شلیک گلوله به سر او از درد و رنج نجات دهد.

می­توان گفت Dead Space یک بازی پراز خونریزی است که به سرعت جای خود را درمیان بازیکنان بازخواهد کرد و این ویژگی را مدیون امکاناتی همچون سیستم مبارزه­ی روان و اسلحه های نسل آینده و همچنین دشمنان وحشتناک و بی رحم است.اکثر اسلحه هایی که Clarke استفاده می­کنند ابزاری هستند که او به عنوان جزئی از کارخود در نقش یک مهندس از آنها استفاده می­کرده است.ممکن است چندان جالب بنظر نرسد اما اگر آنها را در عمل ببینیدنظرتان تغییر خواهد.اسلحه­ی محبوب ما یک اره­ی برقی ارتقاء یافته بودکه ripper نامیده می­شد.این اره قادر است اره­های حلقه­ای شکل کوچکی را به سمت دشمنان خود پرتاپ کندو به شکلی واقعی اعضای بدن دشمنان را ازهم جدا خواهدکرد.

این سیستم قطع اعضای بدن دشمنان چیزی است که می­بایست سعی کنید در استفاده از آن استاد شوید بخاطراینکه نقش حیاتی در بازی خواهدداشت.با استفاده از بسته­های خاص حرکت زمان کند خواهدشدو در این حالت می­توانید با خیالی آسوده­تر سر و اعضای دیگر دشمنان خود را هدف بگیرید.یکی از اصلی­ترین دشمنان شما در این بازی موجودی است با دست و پای سوزنی شکل که صرفنظر از اینکه این دست و پا چه قدر وحشتناک هستند تنها راه کشتن این موجود این است که باقطع دست و پای او بوسیله­ی اسلحه­ی TK خود آنها را بردارید و به سمت این موجود وحشتناک شلیک کنید.اما متاسفانه با قطع اعضای این موجود به سرعت اعضای تازه رشد خواهندکرد.سیستم مبارزه در Dead Space به گونه ای است که می­بایست از قدرت تفکرواستراتژی خود استفاده کنید در این بازی خبری از مهمات زیاد نخواهدبود و به همین خاطر می­بایست حداکثر دقت را در استفاده از مهمات خود داشته باشید.

اسلحه های خود را نیز می­توانید پیشرفت دهید برای اینکار می­بایست از گره­های قدرت استفاده کنید که به شما اجازه می­دهد از میان مسیر شاخه شاخه­ی پیشرفت اسلحه مسیردلخواه خود را انتخاب کنید.در این پیشرفت ها می­توانید قدرت آتش و سرعت شلیک و بسیاری دیگر از ویژگی های اسلحه ی خود را پیشرفت دهید.

ماموریت ما با  حل یک معما به آخر رسید گفتنی است برای حل این معما می­بایست بطور هوشمندانه ای از اسلحه­ی TK خود استفاده کنید.به پایان رساندن این ماموریت بین 1 تا 1.5 ساعت وقت لازم دارد.خوشبختانه EA این قابلیت را دربازی قرار داده است که بازیکنان پس از اینکه بازی را به اتمام رساندن و تصمیم گرفتند دوباره داستان جدیدی را آغاز کنند بتوانند از پیشرفت­های گذشته­ی خود استفاده کنند.

 

تهیه و تنظیم : سیدم.م ن وکسری

برگردان متن : یاسر مستجاب