توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی Terminator Salvation

 

Region: PAL

قیمت 2500 تومان

خرید مستقیم پستی

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

معرفی گیم :

شاید Maybe Brendan Fraser, Adam Sandler  و Steve Buscemiاز گذاشتن نام Lone Rangers بروی گروه خود مقصود خاصی داشته اند اما به نظر می رسد این اسم نام وحشت آوری برای گروه باشد بهرحال حداقل این سه فوق ستاره متوجه شده اند که شما با بودن در کنار هم می توانید مدت بیشتری زندگی کنید.به همین خاطر زمانی که Captain Rouke به تقلید از سرکرده ی Eastwood-loner بخواهد خود به تنهایی دست به کار شود چند سوراخ گلوله بروی کله ی او ظاهر خواهدشد.

شاید به همین دلیل باشد که او همیشه در کنار لشکری از مردان مسلح سفر می کند در حقیقت یک نیروی شورشی که در حومه های شهری از آینده فعالیت می کنند.هر دوی آنها با هم هدف مشترکی را دنبال می کنند و آن مبارزه با یک شرکت صنعتی شیطانی است-محافظان به دنبال آزادی هستند.البته هدف اصلی Rouke گرفتن انتقام است.این ماجرا شبیه به دعوای جالوت و داوود است.نبرد کابوی ها در برابر تاجر انگلیسی با صدایی شبیه به صدای Monty Python.

Damnation یک بازی action/adventure است که در آن اسلحه و حرکات تند وسریع با هم ترکیب می شوند تا اینکه شما زنده بمانید.ماموریت های گوناگون که در قالب مراحل چندلایه اتفاق می افتند بطوریکه در برخی مواقع مجبوریت برای رسیدن به هدف خود راه خود را از میان پشت بام ها و پرتگاه های مختلف به سمت بالاترین نقطه منطقه باز کنید.حذف سیستم HUD و یا نقشه یک اقدام هوشمندانه از سوی سازندگان بازی بوده است تا بدین وسیله شما را مجبور کنند با چرخاندن دوربین محیط اطراف خود را بررسی کنید و درک بهتری از هدف و ماموریت خود داشته باشید.

اما برعکس بازی شاهزاده ی فارس بالاترین مکان به معنی امن ترین مکان نخواهدبود و دشمنان به اندازه ی شما چابک و سریع هستند.وقتی شما از کنار پرتگاه ها عبور می کنید اگر شناسایی شوید همه آنها به سمت شما می آیند و معمولا هم دقیقا از همان راهی که شما رفته اید به سمتتان خواهند آمد.می توان گفت چیزی شبیه به نگهبانان Assassin`s creed اما کمی باهوش تر ودر حالی که اسلحه های Shotgun بدست دارند.

زمانی که بروی زمین باشید در حالت نبرد دوربین در زاویه ای مانند GOW بروی شانه شما قرار می گیرد که در این حالت کلیک های پشت سرهم شروع می شود.

Damnation در حال حاضر با استفاده از موتور Unreal3 در حال ساخت می باشد و Blue Omega Entertainment یک آموزش از بازی را در اختیار ما قرار داد.و این در حالی بود که صحنه های نشان داده شده از بازی از وجودیک معادله ی ساده در بازی خبر می داد و آن معادله این است Tomb Raider + UTIII = Damnation.همانطور که تهیه کننده ی بازی Richard Gilbert و Jacob Mimkoffطراح بازی گفته اند Damnation در حقیقت یک Unreal Tournament تغییر یافته است، بازی که در رقابتی که Epic به راه انداخت مقام دوم را کسب کرد.

ترکیب دو عنوان از معروفترین بازی های کامپیوتری به نظر ایده ی خوبی خواهدبود اما انتقال میان سبک Lara Craft و Shooter در حالی که تغییر دوربین به اندازه کافی دینامیک نخواهدبود کمی سخت به نظر می رسد.هوش مصنوعی دشمنان هم به پیشرفت بیشتری احتیاج دارد و ما برای انجام ماموریت های خواسته شده سختی زیادی نکشیدیم اما سازندگان بازی وقت کافی برای توسعه مطلوب هوش مصنوعی آن خواهندداشت.

چیزی که بیشتر از همه ما را شگفت زده کرد قرار دادن سبک jump in/jump از مد همکاری در Campaign اصلی بازی است. درشهری که بازی ما از آن آغاز شد مسیرهای زیادی برای رسیدن به هدف اصلی وجود داشت. پل ماموت مسیر هوایی به هدف را مشخص می کرد.در این حالت مجبور هستیم برای رسیدن به هدف خود مسابقه ای را آغاز کنیم در حالی که باید با حفظ حالت تیمی دشمنان سر راه را هم پاکسازی کنیم.این مسابقه بسیار هیجان انگیز خواهدبود.

ترجمه متن : یاسر مستجاب

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد