توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی Demigod

Demigod
 

1 DVD 1500 تومان

 

 

 

با خرید مبلغ 5 هزار تومان یک گیم رایگان (بدلخواه ) ارسال خواهد شد.

( برای انتخاب گیم رایگان در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر نمایید)

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

 

معرفی گیم :

توازن قدرت به هم خورده است.به عنوان یک ،نیمه خدا قدرت شما محدود شده اما همه چیز در حال تغییر است.یکی از خدایان ناپدید شده و حالا کسی که بتواند برجای او بنشیند قدرت یک خدای کامل را به دست خواهد آورد قدرتی غیرقابل تصور.

Demigod یک بازی RTS است اما نه یک RTS معمولی بلکه یک تناسب ایده آل از ژانر های RPG  و RTS .در Demigod بازیکنان این فرصت را پیدا می کنند تا اینکه مخربترین مخلوقات وحشی را تحت کنترل خود درآورند. Rook یکی از مخلوقات بازی موجودی است که به یک قلعه ی متحرک شباهت دارد اما جثه ی بزرگ او تنها سلاحی نیست که از آن برای له کردن دشمنان استفاده می کند بلکه پتک غول پیکری که در دست دارد مخربترین اسلحی است که تا به حال دیده اید.

Demigod Screenshot

زمانی که حمله از فاصله ی دور در استراتژی جنگی شما قرار بگیرد Rook می تواند با استفاده از شانه های خود که شبیه به برج های یک قلعه طراحی شده اند به سمت دشمنان تیرهای فولادی و کشنده پرتاب کند.یکی دیگر از توانایی های Rook پرتاب تکه سنگ های موجود در خرابه های بازی به سمت دشمنان است.تمام نکاتی که گفته شد تنها قسمت محدودی از توانایی های زیاد این مخلوق غول پیکر است.

زمانی که جان Rook به پایان برسد این موجود غول پیکر با انیمیشنی زیبا و البته غم انگیز فرو می ریزد که کاملا یک صحنه ی دراماتیک زیبا را تداعی خواهد کرد.

Rook تنها یکی از انواع نیمه خداهای بازی است Regulus فرشته ی نازل شده ای است که بیشتر به یک مبارز مکانیکی شباهت دارد.او از سلاح هایی مانند مین و کمان پولادی استفاده می کند که با استفاده از آن تیرهای انفجاری پرتاب می کند.یکی دیگر از توانایی های این کاراکتر بازی استفاده از قدرت آتش است که دشمن را احاطه خواهد کرد.

Demigod Picture

دیگر کاراکتر بازی Torchbearer است که با استفاده از قدرت های آتشین خود مانند توپ آتشین دشمنان را به آتش می کشد. Unclean Beast هم با مسموم کردن دشمنان آنها را از سرراه خود برمی دارد.

کنترل Demigod مانند یک بازی RTS خواهدبود که البته در آن کاراکتر نیمه خدا به عنوان شخصیت اصلی بازی محسوب می شود.در شرایط معمولی Demigod از توابع استانداردRTS همچون تغییر زاویه ی دوربین ،گردش در نقشه ی بازی و ...   استفاده می کند اما در هنگام نبرد Demigod بیشتر جنبه ی یک بازی اکشن را پیدا می کند.در هنگام نبرد اگر کاراکتر نیمه خدا کشته شود پس از گذشت مدت زمان خاص دوباره در پایگاه زنده می شود.

مدCampaign تکنفره در Demigod با نام Pantheon شناخته می شود و در آن بازیکنان می بایست تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اینکه به یک خدای کامل تبدیل شوند.در این مد بعد از اینکه کاراکتر نیمه خدای خود را انتخاب کردید به میدان جنگ با دیگر نیمه خداهای بازی وارد می شوید تا اینکه با شکست دادن تمامی آنها در آخر به یک خدای کامل تبدیل شوید.

ترجمه متن : یاسر مستجاب

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد