توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی Company of Heroes Tales of Valor

Company of Heroes: Tales of Valor
 

2 DVD 2000 تومان

خرید اینترنتی

 

 

 

با خرید مبلغ 5 هزار تومان یک گیم رایگان (بدلخواه ) ارسال خواهد شد.

( برای انتخاب گیم رایگان در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر نمایید)

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

 

معرفی گیم :

سری Company of Heroes که همواره موفقیت های زیادی داشته و به عنوان یکی از بهترین های سبک استراتژیک در بازی ها مخصوصا دنیای بزرگ PC بوده است این بار با افسانه شجاعان یا Tales of Valor می خواهد اقتدار خود را ثابت کند. افسانه شجاعان سومین سری از گروه قهرمانان است که شرکت رلیک آن را برای آپریل اماده خواهد کرد. داستان گیرا،شخصیت های جذاب،صدا گذاری عالی و گرافیکی فوق العاده از ویژگی های افسانه شجاعان خواهد بود. در آخرین تریلری که از این بازی مشاهده کردیم انفجارات تانک ها و وسایل نقلیه آنقدر واقعی به نظر می رسید که گویی در حال تماشای یک فیلم واقعی بودیم. موتور گرافیکی قوی این بازی که با پشتیبانی ویندوز ویستا مخصوصا DX10 همراه شده است گروه قهرمانان را به یکی از زیباترین بازی های استراتژیک در جلوه های ویژه و بصری تبدیل کرده است. سری گذشته قهرمانان جوایز و امتیازات خوبی هم از سایت ها و شرکت های مختلف گرفته است به طوریکه اولین نسخه بازی امتیاز 9.4 را از IGN کسب نمود که در نوع خودش بسیار عالی بود.

Company of Heroes: Tales of Valor Screenshot


از ویژگی های جدیدترین نسخه می توان به مپ های جدید و فوق العاده زیبا،وسایل نقلیه و جنگی گوناگون و کمپینگ جدید اشاره کرد. از نظر گرافیکی بازی پیشرفت های زیاده کرده است. حرکت وسایل و پیاده نظام ها و به جا ماندن اثر آنها روی زمین افراد همچنین تخریب پذیری بهتر و انفجارات طبیعی تر باعث شده است که مشتقان زیادی را در سرتاسر جهان مجذوب خود کند.

Company of Heroes: Tales of Valor Screenshot


در این نسخه گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است و نسبت به دو نسخه قبلی کمی روان تر به نظر می رسد. مانند نسخه قبلی اینبار نیز این بازی از سیستم قدرتمند DX10 پشتیبانی می کند. پس اگر واقعا مایلید که تجربه یک جنگ واقعی را داشته باشید نیاز است که در ارتقا سیستم و گرافیک خود تعجیل نمایید.

ترجمه متن : میثم

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد