توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی The Sims 3

 

2 DVD  -  2000 تومان

خرید مستقیم پستی

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

 

با Sims3 شما در یک زندگی آزاد و کاملا واقعی در کنار همسایگانتان غوطه ور خواهید شد.Sims3 احساس نهایت امکان را در شما القا می کند و با جلوه های غافلگیر کننده خود باعث می شود کاملا مبهوت بازی شوید.

 

·        New Seamless, Open Neighborhood : به شکلی کاملا آزاد همسایه های خود را انتخاب کنید.می توانید آزادانه در خیابان پرسه بزنید به خانه همسایگان خود بروید و با آنها رابطه برقرار کنید یا به گشت و گذار در دنیای Sims بپردازید.می توانید در پارک با دوستان جدیدی آشنا شوید یا با هم قطاران خود بدوید.در بازی Sims اگر در زمان درست در مکان درست باشید کسی چه می داند ممکن است اتفاق خوبی بیفتد!

 

 

·        New Create A Sim : با استفاده از سیستم جدید می توانید Sim دلخواه خود را به راحتی بسازید.می توانید ظاهر Sim خود را لاغر انتخاب کنید یا هیکلی کاملا ورزشکاری برای او درنظر بگیرید. ظاهر صورت ، رنگ چشم ، نوع بینی و... همه از چیزهایی هستند که به دلخواه شما انتخاب می شوند.

·        New Realistic Personalities : هر Sim در بازی دارای شخصیت وخصوصیات اخلاقی منحصربفرد خود است.Sim خود را با خصوصیات اخلاقی منحصربفرد بسازید می توانید این خصوصیات را از میان هزاران ترکیب ممکن انتخاب کنید. خصوصیات اخلاقی Sim خود را از میان خصوصیاتی مانند شجاعت ، هنردوستی،گوشه گیر،خودخواه و... انتخاب کنید و با اینکار نحوه برخورد Simخود را با دیگر Simها تعیین خواهید کرد.

·        New Unlimited Customization : اکنون هر کسی قادر است هر چیزی را به دلخواه خود تغییر دهد.خانه رویایی خود را بسازیدیا یک خانه واقعی و کامل را طراحی کنید. از سقف تا گل های باغچه،بلوز،شوفاژ و هر چیزی را که می توانید تصور کنید فقط به دلخواه خودتان در خانه قرار دهید این کار کاملا راحت و لذت بخش خواهد بود.راه ساده تر این است که به جای ساخت خانه جدید در خانه همسایه تان ساکن شوید.هر کدام از Simهای اطراف شما ممکن است ساکن یک خانه مجردی باشد و یا خانه ای رویایی.

ترجمه متن: یاسر مستجاب

 

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد