توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

ازی PC-Saints Row 2

RELEASE: 8 Jan 2009

DEVELOPER: THQ

Genre: Action

Size: 2DVD

 

 

قیمت 2000 تومان

خرید اینترنتی

 

 

با خرید مبلغ 5هزار تومان یک عدد گیم رایگان (تک یا دو DVD ) ارسال خواهد شد

 

 

معرفی گیم :

Saints Row 2 نوید یک بازی به اصطلاح user-friendly را در مد بازی چند نفره از نوع cooperative(همکاری) را می دهد که می توانید هر کجا و هرزمان که خواستید وارد بازی online و یا از آن خارج شوید به این ترتیب بازیکنان صرفنظر از اینکه در کجای campaign  هستند می توانند به هم بپیوندند.ممکن است بخواهید بازی را در کنار یکی از دوستانتان انجام دهید همچنین می توانید به دیگر بازیکنان در انجام ماموریت هایی که خودتان قبلا آنها را به پایان رسانده ایدکمک کنید اما نکته بارزی که در Saints Row 2 وجود دارد این است که اگر زمانی در کنار کسی بازی کنید که در داستان بازی بیشتر از شما پیشرفت کرده است می توانید در کنار وی ماموریت هایی را که هنوز خودتان به آن نرسیده اید انجام دهد و  وقتی که از مد بازی online خارج شوید بازی ماموریت های انجام شده در مد online را به خاطر می آورد و آن ها را در مسیر داستانی شما باز خواهد کرد.

به عنوان مثال در یکی از ماموریت ها می بایست پناهگاه Sons of Samedi (پسران Samedi ) را به تسخیرخوددرآورید مکانی که در اصل پارکینگ تریلرها است که در آن گانگستر های وابسته به آمریکای لاتین در حال ساخت دارویی هستند با نام Lower Dus. ماموریت شما این است که پنج تریلری را که به عنوان آزمایشگاه استفاده می شوند را نابود کند اسلحه هایی که در این ماموریت می توانید به کار بگیرید عبارتند از Shotgun،Assault Rifle ، موشک انداز ، تفنگ پرتاب نارنجک و satchel charge.دو اسلحه برای مسافت های دور به کار می آیند و دواسلحه برای فاصله های نزدیک. استفاده از RPG بسیار می تواند کمک کند به خاطر اینکه RPG این قابلیت را دارد که بروی هدف اصطلاحا Lock کند. استفاده از satchel charge  تا حد زیادی سرگرم کننده است چرا که  می توانیدآن را به  هر چیزی و یا هر کسی بچسبانید و سپس به طور دستی منفجرش کنید.

در طی این ماموریت  می توانید در کنار دوستانتان بازی کنید و یا از بازی بصورت تک نفره لذت ببرید اما نکته ای که وجود دارد این است که در زمان بازی چند نفره اگر کشته شوید بقیه دوستانتان می توانند شما را زنده کنند پس بهتر است که در نزدیکی دوستانتان بمانید.به هر حال تمام کردن ماموریت نابودی تریلرها آن هم بصورت دو نفره سخت نیست تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هر زمان که زخمی شدید در مکانی سنگر بگیرید تا اینکه انرژی شما دوباره پر شود.

قرار دادن Satchel charge بروی تریلرها کار زیاد مشکلی نیست ولذت چندانی از آن نخواهید برد در عین حال چسباندن Satchel charge بروی ماشین هایی که در حال حرکت هستند بسیار لذت بخش تر خواهد بود.به عنوان مثال می توانید دو Satchel charge  را بروی بدنه یک ماشین بچسبانید و سپس ماشین را به سمت تریلرها هدایت کنید دراین حالت است که Tsai به ما نشان می دهد چگونه یک ماشین ساده می تواند به یک موشک خطرناک تبدیل شود.بااستفاده از سیستم هدایت جدید می توانید در حین رانندگی به کار های دیگر بپردازید بدون اینکه از سرعت وسیله نقلیه شما کاسته شود. با چسباندن چند  satchel charges بروی یک  شی می توانید آن را به اندازه ای به هوا پرتاب کنید که دیگر به زمین برنگردد.

یکی دیگر از نکات جالب بازی Saints Row 2 این است که می توانید از رهگذرها به عنوان  سپر انسانی استفاده کنید تبهکاران و همچنین پلیس ها زمانی که شما در پشت یکی از یارانشان سنگرگرفته اید شلیک نخواهند کرد البته زمانی که از یک فرد بیگناه برای سنگر استفاده کنید تبهکاران در شلیک کردن به شما لحظه ای تعلل به خرج نمی دهند.پس از اینکه کارتان با سپر انسانی تمام شد می توانید با شلیک به سرش از شر او خلاص شوید یا اینکه به سمت آتش دشمن پرتابش کنید و یا جلوی یک ماشین در حال حرکت بیندازید.

در این بازی می توانید به دلخواه خودتان از هلیکوپتر هم استفاده کنید به عنوان مثال در یکی از ماموریت ها باید از دوستانتان در برابر حمله دیگر تبهکاران حمایت کنید در حالتی که دونفره بازی کنید یکی از شما هلیکوپتر را هدایت خواهد کرد ودیگر می تواند از مسلسل و موشک های لیزری استفاده کند.مسلسل قدرتمند و کشنده است در حالی که موشک سریع.

ماموریت گفته شده را پس از کشتن عده زیادی از دشمنان و همچنین به آتش کشیدن ماشین های آنها با استفاده از هلیکوپتر به پایان برسانید باید گفت هدایت هلیکوپتر بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود البته در کل هدایت هلیکوپتر کمی سخت تر از هدایت موتور و ماشین است.کلید هایی که برای هدایت هلیکوپتر استفاده می شوند دقیقا مانند کلید های هدایت ماشین هستند همچنین می توانید در حال خلبانی زاویه دوربین را هم تغییر دهید.

پیش نمایشی که از این بازی در اختیار ما قرار گرفت تا این متن براساس آن نوشته شود تنها قسمت کوچکی از دنیای بزرگ Saints Row 2 را نشان می داد در زمان پرواز با هلیکوپتر به خوبی می توانید بزرگی جهان بازی را حس کنید پس از انجام ماموریت در پارکینگ تریلر ها به شهر مدرن و زیبایی خواهید رفت وبازی را در آن جا ادامه می دهید.نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که درون شهر SWAT شما را زیر نظر خواهدداشت.

تهیه و تنظیم :کسری و سیدم.م ن

برگردان متن : طاها

بازی NARC

View Raw Image" jquery1228992039265="18">

Size 1 DVD

1000 t قیمت

خرید اینترنتی

ین بازی چندسال پیش برای کنسول PS2 عرضه شده

شرکت midway چند وقتی است که کارنامه ی خود را با اثر های نه چندان درخشان و البته بعضی هم درخشان پر می کند از جمله بازی  درخشان این شرکت در چند وقت گذشته می توان از مورتال کامبت نام برد و از جمله کارهای نیمه موفق این شرکت هم Area-51 و Narc را می توان اشاره کرد. در این نقد قصد داریم تا به بررسی بازی نارک بپردازیم . بازی ای که شاید بتواند به خاطر  شباهت های جزیی که به بازی GTA دارد شما را خیلی کم جذب خود کند و از نظر گرافیکی و دیگر موارد شاید فکر کنید که این بازی چندان هم جدید نباشد .

 


با توجه به زمانی که در آن هستیم و بازی های با گرافیک و زیبایی که منتشر شده شاید چنین گرافیکی برای این بازی چندان مناسب نباشد و شرکت Midway می توانست با کار بیشتر بر روی این گونه نکات ، نوید یک بازی خیلی موفق و بهتر را به بازار ارایه دهد حال از مقدمه و جزییات چشم پوشی می کنیم و به خود بازی می پردازیم .

Screenshot of NARC (PS2)



داستان:
داستان بازی شما را در قالب دو مامور پلیس با نام های جک و مارکوس قرار می دهد.این دو مامور سعی بر آن دارند تا از قتل و هرج و مرج خرید و فروش مواد مخدر جلوگیری بکنند. و موفقیت آن ها در کارشان بستگی به بازی شما دارد. همانطور که متوجه شدید داستان بازی در حد متوسطی قرار دارد و شاید سازندگان حداقل می توانستند با یک داستان خیلی قوی بازی را بیشتر موفق کنند. بله همان طور که گفته شد شما در نقش دو مامور پلیس می توانید به گردش در شهر بپردازید و کسانی که موارد مخدر می فروشند را با ضربه های یا با شلیک گلوله خود دستگیر کنید. داستان بازی در همین محدوده خلاصه می شود و شما هم ماموریت های خود را با رفتن به قسمت های مشخص شده در شهر دریافت می کنید . ماموریت هایی نه چندان جذاب که شاید فقط اگر بخواهید وقتی را بگذرانید مناسب باشند. البته لازم به ذکر است که شما با خواندن داستان بازی به نکات خوبی هم در آن پی می برید که شاید فقط همین یک مورد نقطه ی قوت بازی باشد.
گرافیک و نورپردازی: همان طور که گفته شده گرافیک بازی واقعا ضعیف است و از شرکت بزرگی مانند midway چنین گرافیکی واقعا بعید بود که حال  شاهد آن هستیم .با تیر اندازی به قسمت های مختلف شاهد تغییر چندانی نمی شوید.  در بازی اصلا به جزییات توجه نشده  و در حین بازی شاهد این هستیم که در شلوغی ها شما می توانید از آدم ها رد شوید یا اینکه آدم ها از یکدیگر رد شوند!

 

Screenshot of NARC (PS2) 


بر روی چهره های بازی اصلا کار نشده و در ابتدایی ترین و ساده ترین حد ممکن چهره ها به تصویر کشیده شده اند  در هنگام بازی این فکر را با خود می کنید که آیا واقعا چنین بازی برازنده ی این زمان و کنسول های کنونی هست؟ شاید شرکت midway تنها می خواسته تا تجربه ای در این سبک داشته باشد و  و تنها بازی شبیه به بازی GTA منتشر کرده باشد.  در حین بازی شاهد ضعف در طراحی مناطق بازی و ... هستیم. در کل گرافیک بازی ضعیف است و  جای بحث زیاد در مورد آن ندارد. نورپردازی بازی در حد متوسطی قرار دارد  و از گرافیک آن بهتر کار شده ! نور چراغ های خیابان  و چراغ های راهنما و .... خوب کار شده اند .نور چراغ ماشین ها که بر روی زمین می افتند هم بد کار نشده و در نهایت خیلی هم بد نیست  اما سایه پردازی بازی خیلی خوب نیست و اگر سایه پردازی بازی هم مناسب بود یک بازی با نورپردازی و سایه پردازی متوسط و خوب داشتیم!
کنترل بازی: می رسیم به یکی دیگر از  نکات بازی که باز هم در حد متوسطی قرار دارد. کنترل بازی در بسیاری نقاط البته ضعیف نشان می دهد . دویدن به دنبال دشمنان و خلافکاران  به سرعت خیلی بالا انجام می شود ! اما در ضربات و مشت و لگد  دچار مشکل و سردرگمی می شوید. در مورد تیراندازی ها هم کنترل بازی در حد متوسطی قرار دارد و می توانیم بگوییم در این بازی می توانید در موقع مورد نظر خود به  راحتی اسلحه های خود  را عوض کنید. در کل کنترل بازی هم خیلی خوب نیست و دچار مشکلات فراوان است که بیش از این در مورد آن بحث نمی کنیم.
صداگذاری:
صداگذاری بازی اصلا خوب نیست صدای شخصیت های بازی چندان خوب کار نشده  و صدای اسلحه ها هم خوب نیست اگر صدای اسلحه ها را با دقت بیشتری انتخاب می کردند و آن ها را کاملا مانند شبیه مدل واقعی خود درمی آوردند شاید بازی بهتر می شد . البته باید یاد آور شویم که صدای اسلحه ها درست است که کاملا شبیه به مدل واقعی خود نیستند اما خیلی هم دور از تصور نمی باشند پس نمی توان این مورد را از موارد ضعف بازی به حساب آورد .موسیقی بازی هم خوب نیست و شما شاید متوجه نشوید که بازی دارای موسیقی  است یا  خیر چرا که با توجه به موقعیت هایی که در آن قرار می گیرید چندان فرقی نمی کند.

 

 Screenshot of NARC (PS2)



نوآوری ها: در بازی شاید یک مورد نوآوری به چشم بخورد و آن است که می توانید در شهر مردم را بگردید و افراد معتاد را دستگیر کنید و درجه ی محبوبیت خود را افزایش دهید و یا اینکه خودتان هم به گروه معتاد ها بپیوندید  و به خرید و فروش مواد مخدر بپردازید که در این صورت اگر پلیس شما را ببیند دستگیرتان می کند .  بهتر است کمی هم در مورد درجه های خود در حین بازی به بحث بپردازیم . اگر در بازی پلیس خوبی باشید و افراد خلافکار را دستگیر کنید و به کشف جرم و گرفتن مواد مخرد بپردازید درجه ی  پلیسی خود را  افزایش می دهید اما اگر افراد معتاد را بکشید و مواد آن ها را بگیرید و به خرید و فروش بپرداید و پلیش شما را ببیند شما را دستگیر می کند در این صورت از درجه نظامی تان کاهش پیدا می کند . بله این تنها نوآوریهای بازی بود و این موارد باعث می شوند تا این بازی برای افرادی که داراس سنین پایین هستند ، مناسب نباشد.



نتیجه گیری:
چنین بازی ای از شرکت midway شاید چندان جالب نباشد و ما انتظار بازی بهتری از چنین شرکتی داشتیم. در کل بازی نارک یک بازی ضعیف است و اگر شما  تنها می خواهید اوقاتی را با توجه به توضیحات بالا صرف یک بازی بکنید ، این بازی شاید برایتان مناسب باشد . البته این بازی را به افراد سنین پایین توصیه نمی کنیم .

 

این نقد و بررسی مربوط به دو سال پیش میباشد .

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

بازی Rise of Aronauts

Size 2 DVD

1800 t قیمت

خرید اینترنتی

inimum Requirements

  • CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz / AMD Athlon XP 2400+

  • RAM: 1 GB (Windows XP) / 1.5 GB (Windows Vista)

  • Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128 MB RAM and shader model 3 support (NVIDIA GeForce 6 series or better / ATI Radeon X1300 or better)

  • Sound Card: 100% Direct X 9.0c compliant sound card

  • HDD space: 8 GB

 

 

Logo of Rise of the Argonauts (PC)

 

Rise of the Argonauts بازگویی یکی از قدیمیترین داستانهای ادبیات یونان در مورد Jason و پشم زرین میباشد. تیم سازنده در Liquid Entertainment از این افسانه مشهور برای تهیه یک بازی اکشن و نقش آفرینی استفاده کرده است. هر چند هنوز تا کامل شدن بازی راه زیادی در پیش داریم، اما بر پایه آنچه که در E3 در پشت درهای بسته  ، به نمایش درآمد پتانسیلهای زیاد و بالقوه ایی برای کسانی که عاشق بازیهایی بر پایه اکشن و نقش آفرینی همراه با یک داستان قوی و پر محتوا می باشند، وجود دارد.

 شما نقش  Jasonاز Iolcus را بازی میکنید. عروس مهربانش به قتل رسیده ، و او یکسری از Argonauts(آرگوناتها ) و hercules (هرکولها) را جمع کرده- تا بسوی آتلانتا حرکت کند .آنها به دنبال جستجو برای پشم زرین ، بادبان کشتی بزرگ را بالا کشیده و به راه می افتند. چرا که پشم زرین میتواند عشق Jason را مجددا زنده کند. Argo به شما در تمامی عملیاتها کمک کرده و شما را جزیره به جزیره به دنبال پشم زرین به پیش میبرد. شما انواع مختلفی از غنیمتهای جنگی را برای مقابله با دشمنان در اختیار دارید. همچنین یک گوی آیینه ای شکل به همراه دارید که مراحل و مکانهای مختلف بازی را به طور کامل به شما نشان میدهد. علاوه بر این یک قایق خیلی بزرگ هم تمامی یاران شما را از آهنگر گرفته تا بازرگان ، با خود حمل میکند که Jason در طول مراحل مختلف جستجو از آنها کمک می گیرد.

Screenshot of Rise of the Argonauts (PC)

مبارزات به صورت ریل تایم (Real time)  و با کمترین هیاهو و شلوغی اتفاق می افتد. در حقیقت در یک درگیری هیچ کدام از دشمنها یک جور به شما حمله نمی کنند، و شما باید تصمیم بگیرید که چگونه به حریف خود آسیب رسانده، و چطور به او ضربه زده و خون او را پدیدار سازید. در یکی از نمایش ها ، بعد از درگیری و کشتار دشمنان، با سرکرده آنها که یک غول گراز مانند که مثل  یک کوه پوشیده شده از گوشت بود ، مواجه شدیم که در نهایت بعد ازجدال هیجان انگیز،این غول بزرگ توسط آرگوناتها کشته شد. آرگوناتها همراه با Jason سفر میکنند، اما شما نمیتوانید به طور مستقیم آنها را کنترل کنید.چرا که آنها توسط هوش مصنوعی به خوبی هدایت می شوند و اختیارشان دست خودشان هست ، به طور مثال در دمو نمایش داده شده بدون هیچ گونه تصمیم و دستوری ،هرکولها سربازان دشمن را از کنار سرکرده شان که یک خرس عظیم بود ، ربوده و فرار می کردند، و اگر Jason در نزدیکی آنها قرار داشت، هرکولها سربازان را بالا می گرفتند و Jason سر آنها را از تنشان جدا می کرد.

Liquid بعد از یک تجربه سینمای وحشی(جانور خویی) و بر پایه فهرست RPG ( بازی نقش آفرینی) می آید.در اینجا شما باید به طور مرتب قالبهای خون(زندگی) خود را بررسی کرده ، که در روش مبارزه اهمیت این امر به طور کامل منعکس میشود. ولی این نشان دهنده ان نیست که این بازی یک بازی Combo- Loving ، مثل God of war  میباشد. در عوض شکل گیری حرکات با استفاده از فشار سریع دکمه ها، مبارزه بسیار پویا و زنده بوده و بر پایه موقعیتهای مختلف شکل گرفته است. بازی در 14 موقعیت و تکنیک  مختلف شکل گرفته که هر کدام مستقل از دیگری میباشد. به عنوان مثال اگر Jason سپر خود را بالا ببرد شما به حرکتی برای مسدود کردن راه نیاز دارید که بستگی به نقطه ای دارد که انفجار در آن صورت میگیرد. این حرکت به خودی خود و به طور اتوماتیک اتفاق نمی افتد مگر اینکه Jason از سپر خود استفاده کند.

Screenshot of Rise of the Argonauts (PC)

اگر Jason از نیزه خود استفاده کند شما میتوانید با کمک آن دشمن خود را هدف قرار داده و آنها را به نیزه بکشید،هر چند بدون حرکات combo دیدن آن تصاویر بسیار دیدنی است،که این حرکات بیشتر بر پایه زمان میباشد تا دکمه حافظه. اگر Jason با کمک گرز خود محکم و با سروصدای زیاد دشمن را بکوبد، دشمن عکس العمل نشان داده و بر طبق آن رفتار میکند. در واقع Liquid خواسته که نبرد و حرکات مبارزات همه به صورت تجربه های جدیدی باشند. زمانی که مبارزات فاکتور اصلی بازی را تشکیل می دهند، این اولین و بزرگترین داستان منشا گرفته شده بر اساس RPG میباشد که در یک سبک مبارزه ای پویا و زنده اتفاق می افتد. انواع مختلف دیالوگها و تصمیماتی که شما در مراحل مختلف بازی میگیرید، تاثیر دراماتیک(داستانی) بر روند بازی دارد، شما حتی میتوانید در طی برخی دیالوگهای مختلف وارد مراحل دیگر بازی شوید که در نوع خود جالب است.

در این بازی استفاده از تله ها و جلوه های قدیمی که در بیشتر بازیهای سبک RPG استفاده می شود اجتناب شده است. به طوریکه شما نمیتوانید بر اساس سطح شخصیت خود تجربه های مختلفی را به دست آورید، در عوض در مقابل عمل و کردارتان (deeds)به این ویژگی ها دست پیدا کنید که از جمله آنها دعا کردن برای خدایان (الهه ها) مخصوص یونان می باشد. این deeds ها در بازی فاکتور بسیار مهمی بوده و از کشتن سرکرده جنگ تا تعیین موقعیت یک دشمن را شامل می شود. جایزه و پاداش شما بر  اساس این است که شما تصمیم بگیرید کدام خدا(الهه) را پرستش کنید. و یا اینکه کدامیک از موقعیتها را انتخاب کنید. و به شما اجازه داده میشود که تمامی اینها را از میان لیست انتخاب کنید.

Rise of the Argonauts Screenshot

گرافیکها و تصاویر حتی در مراحل اولیه ساخت بازی پیشرفت چشمگیری داشته و محیط بازی بسیار زنده و پویا به نظر میرسد. بازی دارای یک سبک رویایی و فانتزی می باشد ، وLiquid میخواهد که Jason همیشه و در همه مراحل بازی مانند یک قهرمان باشد. شما هرگز نمی بینید  که او کلاه خود قرمز به سر داشته باشد و شلوار آبی روشن ، جامه و کمربند ارغوانی به تن داشته باشد. همه آیتمها در بازی برای این است که Jason و همراهانش قادر به استفاده از تمامی فاکتورهایی که در بازی برای آنها در نظر گرفته شده، باشند. که البته عوامل هنری و موضوعی درآن، هر دو به خوبی  در کنار هم چیده شده اند.

 

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید