توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی SBK 09 Superbike World Championship

 

1 DVD  -  1500 تومان

 

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

 

معرفی بازی

با داشتن مجوز رسمی Infront Motor Sports بازی جدید SBK 09 Superbike World Championship  تونسته بهترین تجربه قهرمانی در موتور سواری رو برای شما به ارمغان بیاره. موسیقی، تیم ها و رانندگان همه مثل واقعیت هستن تا شما هیجان واقعی شرکت در مسابقات رو حس کنید.

همه جنبه های بازی به شدت نسبت به سال قبل بهتر شدند. محیط سه بعدی جدید، تیم های جدید، موسیقی جدید، گیم پلی و مود های جدید، منو های دوباره طراحی شده و.. همه دوباره طراحی شدن تا نزدیک ترین تصویر به واقعیت رو برای شما بیارن.عملکرد موتورها دقیقاً مشابه نسخه واقعیشونه و بازیکن ها میتونن همه تنظیمات فنی رو Tune کنن درست همونجوری که یه مهندس میتونه. جایگاه مخصوص جوایز رو هم فراموش نکنید چون منتظر شماست.
 

پنج حالت تک نفره برای بازی طراحی شده: Quick race, Training, Race Weekend, Championship
و
Challenges. برای کسانی هم که عاشق هیجان مولتی پلیر هستن سه مود در نظر گرفته شده که با Quick race شروع و به سمت Championship و Team Championship میره. با دانلود حالت Time Attack که به صورت آنلاین بازی میشه می تونید بازی رو از اینی که هست هم هیجان انگیزتر کنید.

 

ترجمه متن: کوروش فرودیان

 

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد