توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

توضیحات بازیهای جدید و فروش بازی ها با یک بازی رایگان

هر چی در مورد بازی ها میخواهید از ما بپرسید

بازی Battlestations Pacific

 

2 DVD  -  2000 تومان

 

 

 

با پرداخت نقدی و واریز مبلغ به حساب بانکی از 40 تا 80 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد و سفارشات کمتر 48 ساعت با پست سفارشی ( خارج از سیستم ایران مارکت سنتر )  ارسال خواهد شد.

 

 

 

معرفی بازی

Battlestations: Pacific نبرد های سخت استراتژیک برای شما آماده کرده که شامل دو کمپین کاملاً مجزا میشه. در نقش آمریکایی ها شما از Midway شروع می کنید و به سمت Okinawa میرید تا اونجا رو فتح و آرامش رو به منطقه Pacific برگردونید. اما در نقش ژاپنی ها شما کنترل ناوگان سلطنتی ژاپن رو در اختیار می گیرید و این شانس رو دارید تا در بندر Pearl Harbor بجنگید و تلاش کنید تا مسیر تاریخ رو تغییر بدید و کنترل کامل اقیانوس آرام رو به دست بگیرید.

- کمپین ژاپنی و آمریکایی روی هم شامل 28 ماموریت میشن که دو برابر تعداد ماموریت ها در نسخه قبلی یعنی Battlestations: Midway میشه. 21 وسلیه جدید از جمله Kamikazae و بقیه جت ها و وسایل به کار رفته در جنگ جهانی دوم رو خواهیم دید. بازیکنا می تونن با کنترل Ohka ها و بقیه هواپیما های ژاپنی که در اقیانوس آرام جنگیدن دیدگاه جدیدی رو تجربه کنن.

-  برای اولین بار بازی شامل تاکتیک فرود محموله در میدان جنگ میشه. میتونید چترباز هاتون رو با دقت در نقاط تعیین شده بیارید یا مسیر های امن برای فرود ماشین های جنگیتون پیدا کنید و به پیروزی برسید یا اینکه از تجهیزات دفاعی مثل توپخانه های دور برد استفاده کنید و یه جاپای استراتژیک در میدان نبرد به دست بیارید.

- Battlestations: Pacific دارای چند مود جدید آنلاین هست که می تونید با دوستاتون مبارزه کنید و لذت ببرید. نقشه های جدید اضافه شده و واحد های جنگی جدید و امکان جستجو در میدان جنگ همه Battlestations: Pacific رو به هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین تجربه شما از بازی های Battlestations تبدیل میکنن.

ترجمه متن: کوروش فرودیان

 

خواهشمندیم با نظرات خوب خود ما را در بهتر شدن سایت یاری دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد